Eski sözlüm, defalarca beni sevdiğini ama artık hayatında olup olmamamın önemi olmadığını söylüyor, çok saçma değil mi?

2 ay peşinden koştum ama artık bıraktım... Peşinden gittikçe değerim düştü çünkü... Ve bence sevmiyor seven insan sevdiğini ne olursa olsun bırakmaz sahip çıkar.

Eski sözlüm, defalarca beni sevdiğini ama artık hayatında olup olmamamın önemi olmadığını söylüyor, çok saçma değil mi?
Cevapla