Eski görüstügü kız seni seviyorum unutamadım deyince nisanlı bir erkek neden imkansız oldugunu söylerken kafam cok karısık der?

Neden kararsız oldugunu söyler bir gün sonra yani sabah kalktıgında nisanlısından ayrılmayı düsündügünü söyler zaten aramda cok bozuk kac haftadır demisti yani genel olarak mı düsünüyo ayrılmayı yoksa arası bozuk diye mi anlamadım gervekten sonra beni görmek istedi icimde sana karsı yarım kalan duygularım oldu dedi yapmak isteyip yapamadıgım dedi her şey çok farklı olabilirdi dedi ver ilerde mutlu olacagına dair inancını yitirdigini söyledi neden hala evlilik yolunda neden ayrılmıyo ben cok seviyordum dayanmak cok zor gerçekten cıkmazdayım iletimimiz de yok 1 aydır bana bir kaç tane özlediğine dair şarkı da atmıştı durum içerisindeki haksızlıkla ilgili hasret çekmeyle ilgili
Eski görüstügü kız seni seviyorum unutamadım deyince nisanlı bir erkek neden imkansız oldugunu söylerken kafam cok karısık der?
Cevapla