Fazla naz aşık usandırır gibi.. Değil aşkın, hayatın denge üzerine kurulu olduğunu idrak etmek gerek, dengeli davranmak gerek..

Fazla naz aşık usandırır gibi.. Değil aşkın, hayatın denge üzerine kurulu olduğunu idrak etmek gerek, dengeli davranmak gerek..

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Elbette kızı da erkeği de tahminimce son nokta " ya sen çocuk musun?" Olur yetti artık der haklı o da 🤷
Benim için söylenmiş bir söz o kadar katılıyorum 😄
Şahsen nefret ediyorum gereksiz trip atan kişilerden, anında silerim
Herşeyin fazlası bir süre sonra zarar veriyor, dozunda güzeldir.
Kesinlikle katılıyorum. Yakın arkadaşım eski sevgilisine aşırı trip atıyordu. Çocuk bunalıp ayrıldı sonra
yok be trip at knk en güzeli değerin bilinsin trip aşkooo
ben trip atıyosam hak etmiştir uzaklaşıyosa byee
kesinlikle doğru olan önerme
Tabiki aşırıya kaçmamak gerek
Ben dengesizlik yaparım abi trip atılır
Her şeyin fazlası itici katılıyorum
Illaki uzqklasir bende olsam
Katılıyorum
Katılıyorum