Narsist teşhisi konulan bir kızı seviyorum. Narsistle sevgililik yürür mü? onunla mutlu olur muyum?

Narsist teşhisi konulan bir kız var internetten araştırdım. Olumsuz yorumlar vardı. Narsist bir kişi aldatır mı? ilişki nasıl sürer? mutlu olunur mu? Sevgili olunduğunda ne tür sorunlar olabilir? gerçekten çok seviyorum ama internetten araştırınca kafama takıldı bilen varsa. Bilgilerini ve tecrübelerini anlatabilir mi? Ben duygusal biriyim. Olursa onunla ciddi düşünürüm. Yani takılmalık olarak onunla sevgili olmam.

kızla konuş.
Bence kızdan uzak dur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Narsist olduğunu bir psikolog ile bir psikiyatris teşhis koydu.
Güncellemeler
+1 yıl
teşhis konulunca internetten araştırdım. Yanlış anlaşılmasın. Anlayışınız için teşekkürler
Narsist teşhisi konulan bir kızı seviyorum. Narsistle sevgililik yürür mü? onunla mutlu olur muyum?
Cevapla