Sizlerle aynı acıyı paylaştığını öğrendiğiniz ve karşınıza çıkan böyle birine denk geldiniz mi daha önce? Bu da bugünün son sorusu oluversin. 4 tane bombe bıraktım, kaçıyorum. Top sizde... ☺️
Yarası yaranıza denk geleni buldunuz mu daha önce hayatınızda?
Bu tarz benzer yaşanmışlıklar garip bi şekilde insanların yakınlaşmalarını sağlamıyor ne var ki. İnsanları birbirine bence en çok yakınlaştıran hayata dair algılarının benzer frekansı yakalaması, kafaların yüzde yetmiş, auranın yüzde doksan uyumu muazzam bir birlikteliği sağlamak için gerekli bence en başta daima...
Yara meselesi değil de.. Ben ikizimi bulmuştum. Benim kız versiyonumdu. Çok benzerliklerimiz, ortaklıklarımız vardı. Birbirimizi anlardık. Aynı frekansta buluşurduk. Karakterlerimiz ve duruşumuz benzerlikler gösterirdi. Hatta ilk başta çok şaşırmıştık buna ki beraber oluşumuna vesile olan da bu ilginç durumdu. Öyle ki takıntılarımız da ortaktı. Çok küçük farklılıklar vardı. Lakin farklılıklar üzerinden hiç sorun yaşamamıştık. Güzel zamanlardı. Güzel anılar oldular
Hayır maalesef genel olarak kızlar yarası olana denk geldiği zaman yani kendileirne çok benzeyen kişiye denk geldiği zaman unu sevmezler. genelde kızlar kendilerine kötü davranan erkeklerin peşinde koşar bu yüzden de yarası olanı bende umursamam.