2 ay oldu gideli. İkinci kez gitti. Ben istedim. Tekrar gel diymiyorum. Çok zor. Yabncı olması ailesi olmaması bir arada olamıyruz?

Çok özledim.. her gün aklıma geliyor. Ama denedik. Bazı sorunlar vardı. Evlilik için zordu. Ailem karşı çıktı. Dil,. din,. kültür ayrılığı vardı. ama seviyordum. O da seviyordu. Ne yapayım

2 ay oldu gideli. İkinci kez gitti. Ben istedim. Tekrar gel diymiyorum. Çok zor. Yabncı olması ailesi olmaması bir arada olamıyruz?
Cevapla