Ben finansal kölelik yapıyorum. Bu bir hastalık ya da rahatsızlık mı?

Bunu TROLL ya da SPAM amaçlı sormuyorum. Bu benim gerçekten gizli ve anonim bir şekilde içimi dökmek istediğim bir konu.

Bir çok kadının finansal köleliğini yapıyorum. Ayda binlerce lira atıyorum (karşılıksız) Ve bende kölelik yapmış oluyorum sadece. Ama bu durum bana keyif verse de hastalık mıyım diye düşünüp moralimi bozmadan edemiyorum. Saygili bir sekilde fikrinizi soyler misinz?

Ben finansal kölelik yapıyorum. Bu bir hastalık ya da rahatsızlık mı?
Cevapla