Hiç toksit ilişkilere maruz kaldınız mı? Bu konuda tavrınız nedir?

Hiç toksit ilişkilere maruz kaldınız mı? Bu konuda tavrınız nedir?

Toksit ilişkiler;ruh halinizi olumlu olmak yerine aşağı çeker. Toksit bir ilişkideyken karşınızdaki kişi tarafından desteklenmediğinizi, anlaşılmadığınızı, ihmal veya değersizleştiğinizi hissedebilirsiniz.

Toksit ilişkileri bitirmek içinse;

Kendinize karşı sabırlı olun. Suçluluk hissetmeyin, kendinizle barışın, hayatınızda pozitif insanlara yer verin.. Bu sizin hayatınız sonuçta psikolojen etkilenmemek adına adımlar atmalısınız 💙

Hiç toksit ilişkilere maruz kaldınız mı? Bu konuda tavrınız nedir?
Cevapla