4 yıllık sevgilime 1 haftadır neden yazmadığını sorduğumda vaktim olmuyor dedi ne yapmalıyım?

Yaklaşık 1 haftadır günaydın iyi geceler olarak ilerleyen ilişkim beni çok rahatsız etti gidip neden yazmadığını sordum kız arkadaşım ise vaktim olmuyor dedi 4 te evde oluyor eve gittikten sonra vakti kalmıyormuş 4 yıldır beraberiz ve bu durumun aynısını geçen sene bu zamanlar yaşadık o zaman kötü bir ruh halindeyim demişti neden 4 yıllık sevgilisine vaktim yok der bir insan?

4 yıllık sevgilime 1 haftadır neden yazmadığını sorduğumda vaktim olmuyor dedi ne yapmalıyım?
Cevapla