Nisanlim 8 yil önce 3 ay, 5 yıl önce de 2 ay çıktığı kıza deprem olunca 45 gün sonra mesaj atmis amacı ne sizce?

Nasılsınız falan demiş wp de konuşmuşlar. Kıza kendinize dikkat edin biseye ihtiyacınız olursa elimden gelen ne olursa haber etmen yeterli demiş. Kızda teşekkür etmiş Allaha emanet olun sizde dikkat edin iyi akşamlar demiş. Ne düşünüyorsunuz.

Güncellemeler
+1 yıl
GUNCELLL
Nisanlim 8 yil önce 3 ay, 5 yıl önce de 2 ay çıktığı kıza deprem olunca 45 gün sonra mesaj atmis amacı ne sizce?
Cevapla