- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılO zaman git derdim hatta demezdim de direk ayrılırdım böyle bir kadından. zaten aşk dediğimiz şey sadece bir kişiye duyulan ve ömür boyu vaz geçilmeyen bir duygudur. eğer eşim bana böyle bir şey deseydi o zaman onu terk ederdim boşanma davası açardım. ve bir daha da hiç bir şekilde vaz geçmezdim ben. ama ülkemizde bu gibi şeyler görülür neden mi? çünkü tipe bakıp seviyorlar boya bakıp seviyorlar ilk önce tipe bakıp seçen kişi daha iyisini bulduğunda gider çünkü sen zaten onun karakterine aşık olmadın ki? tipine aşık oldun parasına aşık oldun bunlar da gidince bir gün sen de gider başkalarına aşık olursun bu tip ilişkiyi anında bitir hatta başlamazdım zaten
22 Yorumla- +1 yıl
Haklsın😅😅
- +1 yıl
Dimi :D :D
En İyi Cevaplar
+1 yılEğer bir kişi aradığı aşkı sevgiyi huzuru dışarıda arıyorsa veya bulmuşsa kadın erkek fark etmeksizin ilk kendinizi sorgulayacaksınız ne kadar doğruyum ve ne kadar samimiyim yaşamasıni bilen yaşatır yaşayan sever seven sevdirir bunlar bir birine zincirlemedir bir yerden koparsa eğer her şey dağılır.. ortada erkeği ve kadını değerli kılan bir şey kalmaz evliliğin kutsallığı kalmaz o evliliğe tek katacağınız mantık olur eğer çocuklar varsa buda insanı yıpratır SERT AKAN SU'YUN KAYASINA FAZLA YANAN ATEŞ'İN SOBASINA ZARARI OLUR
11 Yorumla- +1 yıl
😇👏👏👏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
şimdi şöyle bişi var, yorumları okudumda, kadınlar bu konuda cok gaddar, insanız her şey bizim için, bir insanın bir insandan ayrılmasını hayatını çöpe atmak olarak yorumlayan arkadaşlara soruyorum, çop üretilen bir şeyin tüketilmesi sonucu çöpe atılması demek, yani cansız bir nesne, siz hayatınızı böylemi görüyorsunuz hiçmi kişiliğiniz onurunuz haysiyetnizi yok sizin ya, nedemek biri benden ayrılmak isticek, tüh hayatım çöp oldu bittim gittim, çok saçma, herkesin bir yaşantısı yetiştirilme şekli onuru haysiyeti kişiği vardır, biri bana eşim, sevgilim her kimse başkasına gidiyorum senden ayrılıyorum dese, dicem tek şey hay hay, kapı orada derim, arkasındanda bakanın kendi adıma. söylüyorum. a. k, bu iş bukadar basit dünyada insanmı yok, uğraşmam bile, beni istemeyeni ben napim, ondan bana ne ikim fayda gelirki kafamı yormaya değmez.
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru😅😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBaskasina asik oldum diyerek olayi basitlestirmeyin lütfen, ben s*fsz bir p1* cim baska kariya kiza bakiyorum senden bosanip onla evlencem baska kiz bulursamda onu bosayip baskasiyla evlencem hadi bakalm kadinlarin hayatlarni b* k etmeye geldim bi iz birakmaya , demek
11 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣😅
Ona bir şiirle yanıt verirdim
Uzunca zaman oldu anlayamayalı seni,
Başka bir kadın bir hoş olmuşsun,
Kollarıma alıpta sarmayalı seni,
Beyaz peynir gibiydin kaşar olmuşsun.
olur mu öyle şey... . .44 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
aslşkjsdgljASLKFajhkfklgDA
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBüyük konusmiyim ama ayrilirdim, sonuçta aşk bu ondan sıkılınca bana geri gelmez , nasıl ki benden önce başkasına aşık oldu benimle evlendi smdide başkasına aşık oldu, ayrilirdim uzatmanın anlamı yok , aşksiz, sevgisiz ilişki tat vermez , birkere sevginin olmadığı ilişkide saygıda olmaz buda ilerisinde kavgayı, şiddeti beraberinde getirir
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAllah yaşatmasın çok kötü bir durum düşünsenize verdiğiniz tüm emekler hayatınızı değiştirmeniz tamamen bir çöpten ibaret oluyor
22 Yorumla- +1 yıl
Aynen.. amin
- +1 yıl
Ay içim bir hoş oldu kötü hissettim. Bu düşünce çok korkunç ya
Gizli Üye(18-24)+1 yılEğer beni aldatmamış olup direk olarak hislerini bana söylerse ne kadar üzülsem bile onu anlayışla karşılar ondan ayrılırım
Fakat ben hayatındayken böyle bir şey yaparsa onun hayatını zindana çeviririm
Sürüm sürüm süründürürüm☺️
14 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣
- +1 yıl
@G-Ü-V-E-N niye atarlandın kanka kız fikrini söyledi😅
Cevap sahibi+1 yıl@G-Ü-V-E-N terbiyeni takın üslubun oldukça çirkin
+1 yılÜzülürüm, düzeltmeye çalışırım bu durumu. Yok düzelmiyorsa medenice ayrılırım. Zorla kendimi sevdiremem.
11 Yorumla- +1 yıl
Yanii👏👏
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılOnun ağzını yüzünü... :D sonra da boşarım..
15 Yorumla- +1 yıl
😅😅😅
- +1 yıl
:D fazla mı açık oldu ahaha
- +1 yıl
Yo hoşuma gitti güzeldi😅😇
- +1 yıl
🤩🖤
- +1 yıl
🤩( 🤜💕🤛 )
+1 yılUnutursun...
Derdim ne diyim, o aşık oldu diye yuvamı yıkamam ben bu yaşta dul kalamam dul kaldı kocası başka kadına aşık oldu dedirtmem
Senin annen dul kalıyormu senin baban başkasına aşık oluyor mu lan 😄 ahakdjdjg. (ironidir)
10 Yorumla
+1 yılOna git o zaman derim boşanırım. Ama ya sonra şakaydı derse? Gerçi şakası bile hoş değil
11 Yorumla- +1 yıl
😅😅😅
+1 yılBoşarım zaten aşık olması imkansız ama insan anlar her şekilde.
11 Yorumla- +1 yıl
Behlul şasirttın😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılKızarım benle evlisin vazgeç ölene kadar benle evli kalcaksın derim. Bitti
12 Yorumla- +1 yıl
Helal beee👏👏👏🤣🤣
- +1 yıl
Eyw ❤️
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılAllah yolunu açık etsin der medeni iki insan gibi ayrılırım
118 Yorumla- +1 yıl
Afedersinnnnn 🙈🙈🙈🙈
- +1 yıl
Sile biliyosan sil yorumumu
- +1 yıl
her şey tertemiz oldu🤣🤣
- +1 yıl
Sen napardın peki
- +1 yıl
Senin Şu an aklında olup buraya yazamadığımız şeyi😅😅
- +1 yıl
Aynı kafadayız desene 🤣🤣
- +1 yıl
Yani kanka zaten o başkasına aşık olduysa ben onu ihmal ettim demektir ben zaten ondan soğumasam ihmal etmem kiiiii.. Senin burcun neydi?
- +1 yıl
Boğa senin
- +1 yıl
Balık
- +1 yıl
Yok var bu balıklarda bir şey çekiyor resmen beni
- +1 yıl
Aa öylemi😅😅
- +1 yıl
Valla ya çözemedim gizemli bi çekiciliği var ve çok zor bir yapıları var
- +1 yıl
2. Kişinin burcu ne?
- +1 yıl
Oda balık 🤣🤣
- +1 yıl
Eee negüzel iste🤣🤣
- +1 yıl
İşte orada çıkmaz sokak balık uzaktan sevilecek bir burç bence içine girdiğin an yandın uzaktan sev arada bir görüş gez toz eğlen ama asla aynı hayatı paylaşma benim gözlemlediğim bu
- +1 yıl
Kanka yükselenim kova 😅😅
- +1 yıl
Yükselen olayını hiç bilmiyorum valla
+1 yılBoşanacam ne yapacam. İhanet etmiş birini evimde tutmam
13 Yorumla- +1 yıl
Ohaaa bu ihanet mi sayılıyor.. aşk suç mudur😅😅
- +1 yıl
Senin kafan güzel. Evli diyorsun, eş diyorsun. Başkasına aşık olmak suçun kralı tabi. Kolonya falan mı içtin?
- +1 yıl
Heee o da doğru haklısın😅😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Benden vazgeçmiş birine bir şey diyemem. Defolup gidebilir😑
11 Yorumla- +1 yıl
😅😅
Yolun açık olsun mutlu ol gittigin yerde der, yoluma bakardım. Gelip dürüstce söylediği için teşekkür ederdim. Başkasına aşık biri benim yanıma ait degildir zaten.
10 YorumlaÜzülürdüm ama bunu açıkça söylemesi de samimi olurdu.. insanız herşeyi olabilir evlendik diye bir ömür beraber olacağız diye bir şey yok.. yollarımızi. ayirirz yanii
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılBırakırım gider... Olan olmuş zaten ne yapayım.. Ahım kalmaz onda. Kalbimi azıcık kırsa başına iş geliyor bir sürü. Böyle bir kırgınlığın vebalini ödeyemez
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBen 50 kere asik oldum seni hic biraktım mi? Diye aorarim
21 Yorumla- +1 yıl
Ooooooo😱
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılAnlaşmalı boşanırız. Mal rejimine ilişkin talebim olmaz. Çocukla aramızda şahsi münasebet bağı kurulur. Herkes kendi yoluna bakar.
20 Yorumla
+1 yılBoşanmak olur. Bir gün yanında kalmam. Tüm yasal haklarımla birlikte çıkar gider onu da sevdiceğiyle bırakırdım. Dünyanın sonu değil.
10 YorumlaAllah yolunu açık etsin derim ama bunu dememek için temmuzda 34 olacak bekarım bitecek bir şeye başlamak istemiyorum ☺️
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenden sonra gideceğine de yazık bir süre sorna ona da der çünkü bu aşk değil. Sürünsün hemen boşanır intikam moodum açılırdı net. Gaddarlıksa gaddarlık. Utanmaz herif bari başka neden söyleyip ayrıl sonra ne halt yiyeceksen ye. İğrenç ya.
11 Yorumla- +1 yıl
evlı msn kı
+1 yılInanılmaz bozulurdum. Bu durum beni çok üzerdi. Sanırım boşanıp ağlama krizi vs yasardim. Kabullenmem biraz zaman alırdı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılyolu gösteririm gerekiyorsa yol parasıda veririm daha fazla yanımda kalmasına gerek yok
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYallah derim napıcam bende kendi yoluma bakarım onu bekleyecek değilim beni sevsin diye. Zaten gönlü başkasına kayanı bağlasan durmaz ve bende istemem yanımda
10 Yorumla
+1 yılsert bir soru aşık olmuşsa bu demektir ki bir süredir aldatılıyorum zor bi durum
10 Yorumla
+1 yılBoşanılır en basitinden çok da kolay bekara karı boşamak kolaycılar gelmeden
10 Yorumla"Tamam, ne yapmak istiyorsun, boşanmak mı? Boşanalım." derdim bunu.
10 YorumlaAllah kimseye yaşatmasın yol verirdim herhalde
10 Yorumla
+1 yılHadi yallah ne var ne yok alırım elinden çocuk kedi eşya ne varsa.
10 Yorumla
+1 yılBaşkasına aşık olduysa başkasına gider yolunu kesmem
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılDonuna kadar alır sonra bırakırım o işler öyle kolay değil bi görsün 😃
10 Yorumla
+1 yılKafam rahat olur evlilik sözleşmem var bir b. kta alamaz işine git derim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBosanalim derdim. Hiç ona da kızmam. Onun hayatından çıkarım.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılVazgeçme o zaman ben vazgeçtim derdim ayrılırdım. Zorla güzellik olmaz
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı. Çok üzülürüm yolu açık olsun bu şekilde evli kalınmaz. Ama önce nedenini sormak , öğrenmek isterdim.
10 Yorumla
+1 yılErtesi gün boşanma dilekçesini verir bu ızdıraptan kurtarırım
10 YorumlaAyrılırım elbette, başka ne yapabilirim ki? Bir başkasına aşık olan biriyle evli kalamam.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖncelikle çok üzülürüm ama onu zorla tutamam. Yolları ayırırım. Bu sözünden sonra da geri dönüşü asla olmaz
10 Yorumla
+1 yılÇocukları kendime alır nafaka ve tazminat ödemeden anlaşmalı hemen bosanirim. Üzerine de manevi tazminat davası açarım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnasını... s... kerm kozinda onunda sonra hemen bosar yeni koca alırım bide kskancnsan gebersin
10 YorumlaDiyecegim tek kelime tamam güzelim kemera nerde el salliyim :D :D
00 YorumlaSinir olurdum boşamazdım kolay kolay. Bakalım sevgilisi bekler mi 🤣
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
+1 yılKime aşıksa onun yanında olsun benimle işi kalmamıştır ayrılırım ne yapabilirim bu durumda
00 Yorumla bu dediklerini yazıya döktürüp ertesi gün mahkemede tek seferde boşarım 👍
10 Yorumla
+1 yıldağa kaldırırım :)
12 Yorumla- +1 yıl
😅😅
- +1 yıl
yardım et bana :)
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Boşanırdım nafakasız ama
14 Yorumla- +1 yıl
Nafaka vereceksem boşamam diyorsun😅
- +1 yıl
Demek cinayetlerin sebebi paraaaa😱 bizde hala seviyo aşktan gözü dönüyo sanıyoruz😅
+1 yılDefolup gidebilir.
139 Yorumla- +1 yıl
Alman hatta japon olsa bile mi😱
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Ben şok ben iptal aaaa😱😱😱
- +1 yıl
Ne sandın 😉
- +1 yıl
@ayla0302 ne alaka ya
- +1 yıl
@ayla0302 Ben aşık oldum zaten ancak ret yiyince de peşinden koşacak değilim.
- +1 yıl
@ayla0302 2 yıldır tanıyorum zaten
- +1 yıl
@ayla0302 2 yıl diyorum zaten.
- +1 yıl
@ayla0302 Olması gereken bu
- +1 yıl
@ayla0302 Aşk anlamında yok ancak yani öpüşme falan oldu baya evet sjsjs
- +1 yıl
@ayla0302 Alkoliktim o yüzden karşı koyamadım.
- +1 yıl
@ayla0302 o değil barda tanımadığım biri öptü
- +1 yıl
@ayla0302 ben onla bişe yaşamadım
- +1 yıl
@ayla0302 evet ama ben bu kıza aşık olmadan önceydi
- +1 yıl
@ayla0302 Ya sjsjs. Tamam bu kızla aynı üniversitedeyiz. Ben ortamcı biriyim barda öpüşmelerim falan oldu sonrasında bu kıza aşık oldum ret yedim işte.
- +1 yıl
Doktor içindeki s@pığı itiraf ettin şuan😱😱 Doktoriye kendini kurtarmış😅 sen aldatırsın kesin net %1000🤣🤣🤣
- +1 yıl
Sapık değilim ben ya alkolikken karşı koyamıyorum 😅
- +1 yıl
Amann kızların günahına girmee😅😅😅 kazanova doktor seni😅 kim bilir kaç kişinin bedduasını aldın😅
- +1 yıl
@ayla0302 Ben de sert mizaçlıyım reelde sert mizaçlı insanları severim ama yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Onlar bana bulaşıyor ben terbiyeli biriyim hıh 😏
- +1 yıl
@ayla0302 Hmm olabilir ama reddetti sonuçta işte yapcak bise yok.
- +1 yıl
@ayla0302 Şimdi dersler ağır falan demişti şimdilik sadece derslere odaklanmak istiyorum dedi
- +1 yıl
@ayla0302 evet
- +1 yıl
@ayla0302 Yakın arkadaştık zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanabilirsin derdim
11 Yorumla- +1 yıl
😅😅
+1 yılBoşanalım. Engel olmayım yaşayacagın aşka derim.
13 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣
- +1 yıl
ne ya fjejkfejlf
o saatten sonra zaten mümkün değil eskisi gibi olmak
en azından mutlu olsun kadın, ben de bana aşık olmayan bir kadınla yaşamak zorunda kalmam - +1 yıl
Haklısın😇
Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. Boşanma davası, çocuk varsa çocuk bana kalacak ve kuruş nafaka almayacak o zaman boş ver gidebilir başkasına.
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yıldırek ondan vazgecerım o sanıyede unuturum sılerım hayatımdan
10 Yorumla
+1 yılYıkılırız tabi lan ama atlatılır yani milleti 40 yıllık eşi aldatıyor
10 YorumlaAnlamaya çalışmak lazım gerekçelerini öğrenip ona bi fikir oluşturmalıyız
10 Yorumla
+1 yılçok seven ve cocukları olan kabullenebılecek cok kısı var bence
10 Yorumla
+1 yılboşanırim aklı bende olmayanı ne yapayım
10 YorumlaÇok üzülür hyat küserdim heralde
10 Yorumla
+1 yılSıkıntı büyük 😞
10 Yorumla
+1 yıl"Aşığınla ol" Der boşanma davası açarım. 👻
10 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer