Sizce dün neden gelmediğini sorsam doğru olur mu, yoksa yanlış anlayabilir mi?

Dershaneye gidiyorum. Sene başlarında bu yaşıma gelmiş olmama rağmen kardeşim yaşındaki çocuklarla aynı sıralarda oturmayı kendime yediremediğim için dershaneye çok isteksiz gidiyordum, gittiğimde ise sürekli asık suratla dolaşıyordum; derslerde ya uyuyordum veya çevreme asık suratla bakıyordum. Bir keresinde de yan sınıfımızdan bir kız dersimize girmişti, beni görünce " Bu niye böyle? " demişti. Sonraki günlerde kızla birkaç kez konuştuk, son zamanlarda ise bayağı samimi olduk. Geçenlerde arkadaşlarımla yemek yemeye giderken kursun asansöründe onunla karşılaştık. Arkadaşlarım kıza " Siz Ömer abiyle bayağı samimisiniz " dedi, o da " Biz onunla best friendiz " dedi. Sonra arkadaşlarımla dışarı çıkıp kurstan biraz uzaklaştık, arkadaşlarım bana " Abi kız nasıldı? " dedi, ben de " Hangi kız? " dedim. Sonra o kız arkamızdan geldi ve koluma girdi. Bir arkadaşım da resmimizi çekti. Sonraki günlerde de benim arkadaşlarımla sonradan girdiğim, kurstaki bir seminerde kız beni yanına çağırdı ve önündeki sıraya oturdum. Sonra telefon kamerasını açıp " Abi, gel birlikte selfie çekinelim " dedi. Dün de kız kursa gelmedi. Sizce bugün ona dün neden gelmediğini sorsam yanlış anlayabilir mi?
Sizce dün neden gelmediğini sorsam doğru olur mu, yoksa yanlış anlayabilir mi?
Cevapla