Güncellemeler
+1 yıl
Dunyada en itici en sevimsiz insanin bile seveni oluyir bu dunyada sevilmeyen insan yoktur kadin erkek farketmez herkesin bir seveni vardir her saticinin bir alicisi mutlaka oluyor ve bu gercekten canimi yakiyor benim sevdigim insani baska kadin nasil sever nasil dokunur nasil hayal eder dusunur kafayi yiyesim geliyor baska kadinlar nasil ilgi duyar ben biraksam baska kadin ilgi verecek benim sevdigim insana baska kadinlar dikkatini cekecek belki akli karisacak cok kiskaniyorum sevdigim insani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aşkta en kötü şey desen tamam da hayattaki en kötü şey değildir. Bende gider başkasını severim Hint kumaşı değil ya
Iste sen gider baskasini seversin oda gider baskasina yani onuda seven var ben bu yuzden asik olduysam birakmam o insani baska kadina
Sende git başkasını sev
Çok daha kötü şeyler var. Şanslısın ki en kötü tecrüben bu olmuş. Allah daha kötüsünü göstermesini.
Sevdigin insani baska biriyle mutlu gorursen cildirirsin her insanin bu hayatta hayrani vardir en berbat insanin bile seveni var senin sevdigin insanda emin ol baska kadina cekici geliyordur
Dusunsene. Sen reddediyorsun ama baska bir kadin onun her hangi bir yerine asik insan kiskancliktan nefes alamaz
Hayır bu kötü bir şey değil. Sadece sen saplantı yapmışsın. Kıvanç tatlıtuğun eşi ne yapsın mesela senin düşüncene göre çıldırıp intihar etmesi gerekiyor ama kadın halinden memnun, mutlu bir hayat yaşıyor. Biraz rahata tak kendi iyiliğin için.
Hayır. Seni kendine bağlayıp sonra hiç bağlanmamış gibi yarı yolda bırakmasidir
Evet yari yolda birakilmak cok kotu baska kadinlar bos burakirsak gelir kapar sevdigimiz insani o yuzden en mantiklisi bos birakmamak
Sevdiğinin yapısı ile de alakalı. Seni unutmamıssa oturur bekler. Unutmussa o gider kapar kadınları
Evet öyle maalesef aynı durum bizim için de geçerli
Aynen ya herkesin bu dunyada bir alicisi var cok korkunc kiskaniyorum o yuzden sevdigim insani birakmiyorum
Dünyanın döngüsü bu şekilde
Aynen katiliyorum öyle ama kalbine gommekten başka çare yoksa yapabilecek bir şey yok maalesef
Hayır. Hayatta en kötü şey sevdiğin insanın bir baskasini tercih etmesidir
Aynen ama bu bizim sucumuz biz itekliyoruz onlarda gidince kiziyoruz
Kısmen
Başkasında görmek, başkası sevse kim takar. İyi olan kazansın 👏👏👏
Baskasi bizim attigimizi havada kapiyor ben ona deliriyorum
Sende taktikli ayril aşık et ayrıl
Aşık olduğunun kişinin başkasını sevdiğini bilmek daha kötü
Ay hele daha kotu bisey lanet bisey aglarim oturur ya baskasina dokunacak baskasina bakacak baskasini dusunecek cildiririm maalesef bu dunyada sevilmeyen insan yik benim sevdigim insanida baska bir insan seviyor bunu bilmek delirtici
Gurur yapamiyorum biz kadinlar daha kiskanciz erkeklere gore dusunsene benim sevdigim adamdan ayrilsam gurur yapsam elin kizi sevinecek
Başka kızlar sevmesin onu ben seveyim bi tek yaa uzak dursunlar ondan of
Aci ceke ceke yaninda duruyorum baska kadina ilgi gostermesin sadece beni sevsin diye hepimiz sevdiklerimize sahip cikalim kizlar maalesef herkesin sevenj var dunyada kiskaniyorum ya kiskanclik krizindeyim
Iste birtek sen sevemezsin senin sevdigin insanda baska kadina ilgi cekici gelebilir herkesin zevki farkli seninle ayni gorusteyim benim sevdigim insanida baska kizlar sevmese keske ama seviyorlar. Her malin alicisi var bu dunyada
Hayır en kötü şey tabii ki bu değil.
Ben lgbt bireyiyim diyen kisilerin bile milyon tane asigi. Ve alicisi sevgilisi varsa gelde kafaya takma
Lgbt bireylerinin bile alicisi cikiyor herkesi begenen birileri var aci ceker insan
Değildir bence
He senin sevdigin insana. Baska kiz asik suanda her malin alicisi var napcaksin nasil cildiirmaz insan
daha kotu seyler
evet kötü ama hayat devam ediyor etmelide
Değildir
Sevdigin insani baskasi seviyor Şu an yani bu saka degil ciddi baskasinin Şu an aklinda belki nasil cildirmiyosun ya
Ne yapayım başkasi ile ise zaten benim değildir
Öyledir
ne dertler var bunlar bir sey degil.