Hayattaki en kötü şey aşık olduğumuz kişiyi, başkasının da sevdiğini bilmek değil midir?

Güncellemeler
+1 yıl
Dunyada en itici en sevimsiz insanin bile seveni oluyir bu dunyada sevilmeyen insan yoktur kadin erkek farketmez herkesin bir seveni vardir her saticinin bir alicisi mutlaka oluyor ve bu gercekten canimi yakiyor benim sevdigim insani baska kadin nasil sever nasil dokunur nasil hayal eder dusunur kafayi yiyesim geliyor baska kadinlar nasil ilgi duyar ben biraksam baska kadin ilgi verecek benim sevdigim insana baska kadinlar dikkatini cekecek belki akli karisacak cok kiskaniyorum sevdigim insani
Hayattaki en kötü şey aşık olduğumuz kişiyi, başkasının da sevdiğini bilmek değil midir?
Cevapla