Güncellemeler
1 yıl
Yalnız bir insan değilim lütfen ona göre cevaplayalım ismimi öylesine koydum.
ya da seven insan sıkılırmı? Sürekli iltifat etmek bunaltıcı olabiliyormu? Böyle yapmak cepte hissettiriyormu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
hayır değildir,.,.
insanlar sevgisiz kalınca hiçbirşeyden zevk almaz
Çok sevgide bıktırmazmı
Herşeyin fazlası zarar hak edene hak ettiği kadad
Ama buna engel olamıyorsan? Okdr çok seviyorsunki söylemeden edemiyorsan ne olucak?
Abarmadan devam etmek gerek yoksa benim gibi senelerce sap kalırsın sonu hayal kırıklığı olur
Maplesef.
Aynen dediğim gibi fazla değer iyi değil yoksa benim gibi sabahın köründe uyanır tek başına çay içersin
şu an sevgilim var ama çok garip
Garip olan nedir
Sanki onun ufak bir hatasını söylediğimde daha iyilerine layıksın sana iyi gelmiyorum diyip terk edecek gibi.
Demek kendine pek güvenmiyor
Güvenmesi için ne yapabilirim
Senin bir şey yapmana gerek yok.. tabi onun başka seçenekleri yoksa
Surekli mic mic sevmiyorum. Yerinde tadinda olmali
Ama buna engel olamayan bir insan olsa ondan soğurmusunuz?
Yok soğumam. Bende temas bagımlısı insanım zaten. Ama dediğim gibi çok abartısı da yapmacık duruyor
Ya ben sevgilimi çok seviyorum yapmacıklıktqn değil ama sürekli sevdiğimi söyleyesim geliyor yakışıklımm diyorum sürekli mesela cepte görmesinden korkuyorum
Evet fazlasi oyle yapiyor iste.. Cepte gorup ilgiyi kesme durumlari vs
Napabilirim?
Bazen mesela dozunu azalt onun tepki ve hareketine bak bakalım fark edicek mi
Şeyden korkuyorum bi anda sen daha iyilerine layıksız sevemiyorum falan demesinden
Ya onuda dicekse cocuk gibi isine baksin. Hersey tek tarafli olmaz
Ya evet gram olgunca değil yaparsa ama işte sevdiklerimi kaybwtmekten korkuyorum
Korkma.. Konusmak istediginde yazabilirsin erkek kafasıyla yardimci olurum
Teşekkür ederim
Rica ederim :) cekinmeden yazabilirsin
İlgi iyidir bence ilgisizlik kötüdür iki tarafta birbirini ilgisiz bırakmamalı
İlgisizlik kadar çok ilgide kötü değilmidir
bence o kadar değil ilgisiliz seni başkalarına yönlendirebilir ama çok ilgi bir şekilde hallolur.
Bilmiyorum korkutom
gerek yok bence korkmana
Profıldekı sen ısen sen benı sıkabılorsın bogabılırsın...
Terbiyesizleşmeyelim
cok sıkmak bence ılgısızlıkden daha kotudur
Seven sıkılmaz
Çok kafam karıştı ya
Sevgilin mi
Evet çok seviyorum söylemedende edemiyorum cepte görmesinide istemiyorum
Sevmenin cepte görme ile alakası yok.. İyi biri ise böyle anlamamalı
Anlamaz ama eski sevgilimde iyiydi ve sıktı ilgin dedi ayrıldı
Gerçekten seven birisi sevildikçe sevgisi artar. O bahane etmiştir.
Ciddenmi🥹
Gerçekten ve cidden tabiki
Her seyin cogu zarardir her zaman
Azi karar demişler
Sevdiğin bir insana sürekli iltifat etmek istemezmisin
İlgiye bogarim temas bağımlısı olarak hele
İşte bende bunu diyorum karşındaki bu ilginden sıkılırsa ne yaparsın veya sıkmamak için uğraşırmısın
Dozu ayarlamak gerekli kontrol sende olmalı
Ayarlayamayan sizi gerçekten seven ama süreklide iltifat eden biriyle olsanız soğurmusunuz?
İlişkiye bağlı
güzeldir ama duruma bağlı
seven katlanır
Ama çoğu insan için bunaltıcı olabileğini ulaşılamaz olma duygusunu söndürdüğünü söylüyorlar.
gitme ihtimali varsa gider ama seviyorsa sever
Çok saçma işler ya seven insan söyler sevdiğini.
başta kuş gibi olur sıkarsan ölür salarsan kaçar
Yalnız mı
Ben yalnız değilim ismim öyle sadece
Danışmak istediğim bir konu bağımlılıkla ilgili
Sor bakalım
Takipçim
Burdan sor
Sonra engelleşiriz
Israr yok.
Israr etmedim seçenek sundum
Seçenek sunma hakkı vermedim
Sen kimsin ki bana hak vereceksin
Bilemedim