Eşler arası diyalog?

Ben ve eşim çok severek evlendik ondan öncesi çok güzel arkadaşlığımız vardır şu an evliyiz bi çocuğumuz var yine çok seviyorum ama onun sevgisini hissedemiyorum hissettirmiyor ben güzel davranıyorum ona ama ondan görmüyorum onu bunu böyle sormak istemezdim. Kaynanamla beraber oturuyoruz acaba ondan mı kaynaklı diyorum bazen ama yatak odasında da öyle ilgisizlik var sürekli davranışı bazen çok üzüyor beni diyorum ki bundan sonra bende onun gibi soğuk olacağım ama yapamıyorum nasıl bi yol izlemeliyim bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Artı arkadaşlarıyla vakit geçirmeyi çok seviyor ama bana gelince hep bi bahane
Eşler arası diyalog?
Cevapla