8 aylık ilişkimde her saniyenin yalan olduğunu öğrendim. Ne yapacağım?

Merhaba yeni üyeyim buraya eğlence sohbet amaçlı girmedim yardıma ihtiyaç duyduğum bilmediğim destek ihtiyacı duyduğum her konuda samimi bilgi almak istiyorum. Sizlere şu an içinde bulunduğum durumla alakalı bir soru sormak isterim kendim böyle bir şey ilk kez yaşadım iki gün oldu şok etkisini atlatamadim kabule gecemedim. Hicbir şüphe duymadan inandığım 8 aylık ilişkimde her saniyenin yalan olduğunu öğrendim bildiğim herşeyin. Beni göz ucuyla bile aldatacagina asla ihtimal bile vermediğim adamın aslında en başından beri eski sevgilisine aşık olduğunu sadece onu unutmak ve oyalanmak için benimle olduğunu tüm aile üyelerinin bunu bildiği ve aslında beni insan olarak bile değil kardeşlerini oyalayacak bir eşya gibi gördüğünü. Benimle olmak için çok çabalayan oydu ailesi nasıl üstüme düşüyordu. Ama neler öğrendim tepki bile veremeyecek kadar buz kestim. Ben bu devrin insanı değilim o yüzden kabule gecemedim sindiremedim. O benim şu an bunları öğrendiğimi bilmiyor çünkü ona tek bir harf bile yazmadım asla cevap vermedim ne kızmak ne soru sormak neden bunu bana yaptın demek bile gelmedi içimden o kadar yandı canım haberi yok benim onunla neden konuşmadığımi soruyor ama şu an hiç birşeyin önemi yok şaşkınım sindiremedim. manevi olarak toparlanmam sizce nasıl olacak ben bunun etkisinden nasıl çıkacağım çok hassas duygusal bir insanım
8 aylık ilişkimde her saniyenin yalan olduğunu öğrendim. Ne yapacağım?
Cevapla