Karım benden utanıyor mu? Beni yanına yakıştıramıyor mu?

Bugün avmde eşimin arkadaşının eşini gördüm. Arada hep birlikte yemeğe falan çıkıyoruz. Adam bana dedi ki ya ne zamandır seni davetlerde göremiyorum hastaymışsın geçmiş olsun falan filan. Öğrendim ki bu aralar eşimin iş yerinde sık sık davetler kutlamalar yapılıyormuş eşli davetler. Ve eşim bunlara beni hiç çağırmadı anlatmadı. Üstüne onu işten almaya geldiğim zamanlarda da sürekli beni saklıyo sanki. Biraz kısa tıknaz duruyorum belki ama tipim normal erkek gibi işte. Eşim benden utanıyor mu yanına yakıştırmıyor mu?

Karım benden utanıyor mu? Beni yanına yakıştıramıyor mu?
Cevapla