Bazı kızlar çok seçilirkem bazıları niye hiç seçilmiyo?

benim bir kız arkadaşım var ve evet çok sosyal o yüzden hep birileri yazıyo ediyo konuşmak ya da buluşmak istiyo güzel evet ama öyle abartılcak değil normal düzeyde. ben de tam tersine herkesle samimi olmayan her mesaja bakmayan biriyim çok sosyal olduğum da söylenemez ve ben de güzelim ama öyle çok yazanım edenim yok. bunun sebebi sosyal olmam mı karakter olarak bakarsak ben daha kıyımsız ve empati kurabilen ıyı yaklaşan biriyim ama bir ortamda şak diye farkedilicek bir özelliğim yok asosyal davrandığımdan dolayı mı böyle

Bazı kızlar çok seçilirkem bazıları niye hiç seçilmiyo?
Cevapla