Önceden erkeklere pas vermezdim, simdi ben yuruyorum napcam?

Armudun sapı uzumun copu diyerek 28 e geldik.. Ne kız arkadaşım var ne de erkek... ustelik hareketlerim çok fevri ve alıngan olduğum için insanları hızlıca kendimden sogutabiliyorum

Önceden merhaba diyen erkekleri sapanla kovalarken şimdi instadan ordan burdan ben yazıyorum, ben konuşmaya çalışıyorum. Tamam yalnızlık güzel ama kararında..

28 yaşına yapayalniz gelmek kotu biri 🥹

Önceden erkeklere pas vermezdim, simdi ben yuruyorum napcam?
Cevapla