Armudun sapı uzumun copu diyerek 28 e geldik.. Ne kız arkadaşım var ne de erkek... ustelik hareketlerim çok fevri ve alıngan olduğum için insanları hızlıca kendimden sogutabiliyorum
Önceden merhaba diyen erkekleri sapanla kovalarken şimdi instadan ordan burdan ben yazıyorum, ben konuşmaya çalışıyorum. Tamam yalnızlık güzel ama kararında..
28 yaşına yapayalniz gelmek kotu biri 🥹
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bana yürüyen olmadı özel durumumu duyan kaçıyor zaten o yüzden sorun yok nasıl istiyorsanız öyle yapın kasmayın
Sence çekici bir erkek nasıl olmalı sen anlarsın dış görünüşten😊
Şaka bir yana benim ne bir arkadaşım var nede sevgilim oldu hayatımda 25 yaşındayım ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen psikolojik sorunlarım hayat kalitemi düşürüyor
Evde kalma korkusu baslamis ondan kaynaklı bence
Evlenmek istemiyorum aslında..
Sosyalleşmek istiyorum, çevre istiyorum.
Cevre sadece sevgiliyle olmaz ki arkadas edinmekle olur kiz erkek fark etmez
Arkadas edinmek icin yeni ortamlara git sıfırdan taniyabilecegin insanlar olacak
Erkeğe yürüyen kız mı olur kendine gel
Aslinda yürümek de değil iltifat vs etmiyorum
Ama sosyalleşmek için konuşmaya çalışıyorum. Bir kitap ya da film üzerinden örneğin..
Evde kalacağım korkusu sarmış seni belli ki ama korkma kızlar kolay kolay evde kalmaz
Evlenmek istemiyorum ki, takılmak istiyorum
Büyük şehirde değilsindir o zaman yoksa illa takılacak birisini bulurdun
Doğma büyüme istanbulluyum
Diyorum ya SOSYAL CEVRE
o yok
Ahh be yakın olsaydık takılırmışız ama benim kütük adana be 😂
bu yaşın tribi değil bu
Yasa göre de trip mi varmış
😂 Zamanın da bazı şeyleri inşa edeceksin
Üzülme abla sıkılırsan Bana yaz
Sapanla kovadiklarinin ahı tutmuştur
Bi ayağın çukurda
Dedi 31 yaşındaki keko
Niye gerildin ki şimdi 😀
Tansiyonum çıkıyor, yaşım var ya
Senin kadar olmasın 😀
Bi de tripli 😀
Çenesi düşük kaynana gibisin, asla memnun olmuyon
Hahahha kefen paramı mı verdin de memnun olayım
Ne yapcan kefeni sen, yat öyle
Toprak soğuk olur
İki soğuk sarılır yatarsiniz
Benim soğuk olduğumu nerden biliyorsun
Evde kaldın
Üzgünüm ama sende...
Ustelik benim öyle bir problemim yok diledigimle takılıyorum
Sadece derinlik yok
Unterstand me?
I understand you
Sadece klasik bir espriydi
Evde kalmışsın
Sende
Evlen benimle
A yok canım no evlilik asla kere asla
Niye canım
Evlensen daha iyi
Evlenmek sonraki aşama
Siz bilirsiniz
eeee işte hayat böyle bir şey
Cinsel olarak nasılsın
Sinem sen misin
O kim yav
Benim arkadws oda sen gibi dün bana yakınıyor evde mi kaldım ben diye
Ya benim niyetim tanışalım, hemen evlenelim de değil
Ben sosyallesmek istiyorum yalnızlıktan sıkıldım
Sana tavsiye vereyim mi
Kapalı bir bayan arkqdws. Bul
Kapalı diyorum namaz kılan iyi biri kösün
Açık bulursan seni kötğ yoka götürebilir
İyi bir arkadws bul onla sosyaller sana arkqdws çevresine tanıştırdın o kapalı kız arkqdasın ile yalnızlığını çözer arkqdws çevresi edersin
Yoksa tek başına zor 🫤
Yalnızlığın gide bari kız bul yalnızlığın gidere erkek arkqdws ata Şu an yalnızsın her erkekle arkqdws olursan yanlıs erkekleri seçersin yanlışlıktan kurtulmak icin doğru birini bulman icin mnce yalnızlığını bir bayan arkadaş ile cöz
Abicim sen önce Türkçeyi çöz bu ne berbat bir yazım tarzıdr