Günümüz insanlarin hala bosanmis kadinlara dul gözü ile bakmasina ne diyorsunuz?

Kocasi ölmemis kadina dul diyenleri anlamiyorum. Bide bosandim diyen bayana qgzinin salyasi akar gibi davranislar... bekarim bir cocugum var dediginde o kadina o. Gözü ile bakmalari. Erkekler bosaninca cocuk onda kalmiyor diye rahatca bekarim derken, biz kadinlar aynisini deyince niye o. Oluyoruz? Evli degilsen bekarsin, bitti.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben almanyada dogdum büyüdüm burada yasiyorum. Belki bu yüzden benim tuhafima gidiyor böyle seyler.
Günümüz insanlarin hala bosanmis kadinlara dul gözü ile bakmasina ne diyorsunuz?
Cevapla