Sevgilim abisi evde olduğu yazamadığını söylüyor inanmalı mıyım?

Aşırı saçma değil mi? Abin senin elini kolunu mu bağlıyor? Bir kaç sefer bu tarz olay yaşanmıştı gene yazmamıştı.(Örnek olarak ablasının evlenmeden önce ailesinin evinde kaldığı zamanlar, sevgilimin ablasında kaldığı zamanlar.) yaklaşık 4 yıldır beraber ve bitirmeyi düşünüyorum sadece günaydın iyi geceler olarak yürüyen bir ilişki istemiyorum ama haksız yere (belki haklıdır) ilişkimi bitirmekte istemiyorum ne yapmalıyım?

Sevgilim abisi evde olduğu yazamadığını söylüyor inanmalı mıyım?
Cevapla