Erkek arkadaşımla sarıldık ve öpüştük (detayı okur musunuz)?

Erkek arkadaşımla sanaldan tanıştık 9 ay önce felan takipleştik, 3 aydır da sürekli konuşuyoruz özellikle son 2 aydır. Aramızdaki bağ çok iyi ama en son buluştuğumuzda sarıldık ve öpüştük nasıl oldu anlamadım ama kendimizi öyle bulduk. Erken olduğu için biraz pişmanım çünkü sevgili değiliz, teklif etmedi. Acaba konuyu açsam mı? yakınlaşmamız erken olmadı mı desem mi acaba? Ama şundan da korkuyorum evliliğe dair hayaller kuruyor. Konuyu buraya da çeksin istemiyorum ama neyiz belli değil.

Erkek arkadaşımla sarıldık ve öpüştük (detayı okur musunuz)?
Cevapla