Erkek arkadaşımla sanaldan tanıştık 9 ay önce felan takipleştik, 3 aydır da sürekli konuşuyoruz özellikle son 2 aydır. Aramızdaki bağ çok iyi ama en son buluştuğumuzda sarıldık ve öpüştük nasıl oldu anlamadım ama kendimizi öyle bulduk. Erken olduğu için biraz pişmanım çünkü sevgili değiliz, teklif etmedi. Acaba konuyu açsam mı? yakınlaşmamız erken olmadı mı desem mi acaba? Ama şundan da korkuyorum evliliğe dair hayaller kuruyor. Konuyu buraya da çeksin istemiyorum ama neyiz belli değil.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Seni oyalamasina izin verme uzatmali flort saçmalığı altında
Amacı aslında oyalamak değil ileriye taşımak ama şu an nolduğumuz belli değil, ben de sevgili olmaktan korkuyorum açıkçası ama işte böyle de bi an yaşadık
Daha adi bile konmamış bir iliskide evlilik lafı yapan erkegin tek amaci cinselliktir.
Öyle bi amacı olduğunu sanmıyorum benimle :) başkasını bulurdu
Biraz hızlı olmuş ama bence sen söyle durumunuzu sonunuzun ne olacağını sor
Aslında şöyle en son konuşmamızda biraz ciddi bir konu açıldı, o çalışıyor ben henüz çalışmıyorum. Sen hep özelde mi çalışıcaksın dedi, ee nasıl olucak evlensen biri çıksa nolcak dedi? Karşındaki kişinin tayini olsa nasıl olcak felan, bilmiyorum dedim morali bozuldu. Ama karşındaki seni bırakmak istemeyecektir felan dedi. Şimdi de her gün şey hayali kuruyor bana yemek yaparsın en güzellerinden gibi.
İşte şundan korkuyorum işi ciddiye fazla bindirmesinden😃😃
Ama sevgili de değiliz
Anladım evlilik niyeti var gibi ama senle mi var belli değil ya da geçiştiriyor peki senin düşüncen ne
Benle var. 2 gün izni vardı ve uykusuzdu 2 gün neredeyse o halde 7-8 saat yol çıktı geldi benimle vakit geçirmek için.
Anladım sadece öpüşmeyse bence çokta takma kafana derşm
Evet sadece o. Öyle de işte ne düşünüyor acaba hiç o konu üstünde durmadık. Saçlarını okşamıştım ona takmış her gün onu söylüyor. Çok huzurluydu diye
Evet onu yapınca mutlu olur erkekler o senin daçlarına dokunmadı mı
Ördü saçımı örmeyi öğret bana dedi. Benim yanımda çocuk gibi olduğundan😃
Ha ha bak onunda hoşuna gitmiş sen anlatınca eşimle ilk günlerimiz aklıma geldi ☺️
Evet seviyor hep böyle ilgi göstermeyi. Küçük elli seni diyor. Isırcam elini diye seviyor. Yaa ne güzell. Umarım mutlusunuzdur. Şimdi nasılsınız?
Mutluyuz şükür teşekkür ederim inşallah sende mutlu olursun biz lise aşkıyız lise birde sevgili olduk 6 yıl çıktık ayrıldık sorunlardan dolayı 5 yıl ayrı kaldık sonra barışıp evlendik ☺️
Ne güzel ya. Peki ilerleyince yani evlilikte bu başlardaki ilgi kayboluyor mu
Yok olmuyor ama o zaman biraz fazlaydı yani bazı şeyler
Olmuyor derken kaybolmuyor anlamında mı😃 ay ben daha bi şey yokken ilerde ya kaybolursa düşüncesine girdim anlık.
Kaybolmuyor ama gençken her şey daha güzel keşke erken evlenebilseydim diyorum bazen o zamanlar farklıydı hele dediğim gibi ilk günler çok heyecanlıydı
Ne güzel ya. Mutluluğunuz daim olur umarım😃 biz henüz yeni sayılırız ama ilk defa böyle biriyleyim, koskoca insanlar beraberken çocuk gibiyiz. İlgisi alakası çok güzel çok safça ama işte gelecek yönümüz korkutuyor. İşlerimiz uyuşmuyor
İşler uyuşur çalışmazsın bende çalışmıyorum şu an önemli olan kalplerin uymadı ve ten uyumu ☺️
Çalışmamak elimde değil. Kariyerim hep ön planda oldu hayatımda. 2 güzel bölüm bitirdim çok şükür o yüzden işimi yapamazsam mutlu olamam ama o da kalbime düştü..
Anladım bende iki bölüm bitirdim ev hanımıyım ☺️😂
😃😃 aman demeyin öyle umarım çalışırsınız gönlünüze göre.
Öyle bir isteğim yok maalesef ama isteyene de saygı duyarım tabii, mutlu olmak önemli.
Ben iyiyim böyle çocuk bakıyorum gerçi çalışmak istesemde zor birisi maliye zor atamadı diğeri ilahiyat o daha zor
Anladım belli mi olur zamanı vardır. Ben elektronik mühendisiyim 😃 aynı zamanda havacıyım. Özelde çalışıcam gibi ama işte öyle de özel hayat sıkıntı ama ben de gönlümü mesleğime veridm
Anladım umarım mutlu olursun gerçi baksana bir öpüçük havalara uçurmuş seni gerçi öpücükle kaldıysa iyi ☺️
Maliye alanı daha geniş gibi ama pek bilgim yok maalesef
Ataması zor ya puanı falan
Sarılma ve öpücükle kaldık böylesi iyi🙈
Ha haaa kız bence tamda öyle olmamış gibi ama neyse ☺️
Yok yok öyle oldu😃
Ha ha demek beni duysan ağzın açık kalır ☺️😂
Yok olabilir, herkesin ilişkisi farklı sonuçta 😃 ama biz de henüz ad sevgilim felan demiyoruz.
Sadece minnağım diyor hep
Ha haa kız ne alemsin minnağım neymiş ☺️ bizim evet biraz hızlı olmuştu lise birde oldu
Öyle diyor. Konuyu açsam mı ya. Hani şey desem. Geçen biraz yakınlaştık ya arabada. Sence hızlı olmadı mı ne düşünüyorsun hakkımda desem mi
Bence direk öyle deme yani biraz erke olan bir şey oldu ama kalbim gönlüm istedi ondan oldu de sonuçta günümüzde normal artık
Ben hiç düşünmemiştim biliyor musun böyle
O zaman açmıyım konuyu
Sen mutlu oldun mu o gün ya da onun mutlu olduğunu hissettin mi
Bence açma bekle derim
Evet mutlu oldum çokça o günün sabahında da yola çıkmadan evimin önüne geldi hemen 😃 çok iyi hissettim eminim o da mutlu çünkü en son buluşmamızdan bu yana çok daha yakınız
Sen mi istedin ilk o mu istedi
Sarılıyorduk sonta yanağımdan öptü felan. Zaten çok yorgun ve uykuluydu sonra bi anda oldu
Anladım şu an bile heyecanlısın anlatırken ☺️ bizim farklı olmuştu sınıfta olmuştu
Evet unutamıyorum ya 😃sonra dizime yattı uyumaya başladıı😃
Kız hızlı olmuş baya ☺️
Haha siz de unutamıyorsunuz. 😃 Bizim arabada oldu.
Anlatırım ben dinlemek istersen ☺️🙈 evet umutulmaz
Evet hızlı oldu diyorum ya. 😃
Yok hızlı ama devamı hızl gibi hemen bitmiş ☺️
Hemen bitti evet😃 ertesi gün de oldu ama uzun süreli olmadı yine. Kısa sürdü hep.
Kız eklesene beni ☺️ bende anlatayım aklıma getirdin şimdi ☺️
Teklif ne ölüm ilkokullu musun ya
Ee nasıl anlıcaz😃
Sevgili olsan opusmen dogru mu?
Ona bakarsan evlenene kadar değil ama oldu işte.
Basit gorecek
Sorsam mı ne düşünüyorsun diye.
Dudaktanmi opustunuz
Evet
Goguslerini elledi mi
biz şimdi neyiz de
Demeye de korkuyorum😃 ama şuanki aramızdaki her neyse çok iyi. Hem arkadaşız hem öteyiz
neden korkuyorsun konuşmayarak ilişki yürütülmez
İlişkide miyiz bilmiyorum ama her an konuşuyoruz. Yani sevgili olmaktan korkuyorum çünkü aramızda mesafe var ve sonra da onun ve benim işlerimden dolayı olucak
sevgili olmaktan korkuyorum ne demek şu an arkadaş değilsiniz öpüşmüşsünüz mk
Evet öyle de işte. İlerisi biraz korkutmaya başladı. Ayrı şehirlerdeyiz
Göğüslerin elledi mi
Hayır sarıldık.