Çevresi kimsesi ya da bir etiketi olmayan kadınları hayatlarına almak evlenmek istemiyorlar bence. Bir düğün kutlama yapalım dense kızın kimsesi yoksa istemezler. Kızın övünülecek bir durumu yoksa da istemiyorlar. Benim yıllar önce sevdiğim biri vardı karşılıksızdı yani o sevmiyor istemiyordu beni ve bunları söylüyordu sürekli bana, özelliksizsin, kimsen de yok vs. Aslında iyi ki dürüst olmuş
Benim aşık olduğun erkekler hep çevresi olan kendisini gerçekleştirmiş erkekler oluyor çünkü ve arkadaşlarının eşlerine sevgililerine baktığımda da yanılmadığımı görüyorum
Benim aşık olduğun erkekler hep çevresi olan kendisini gerçekleştirmiş erkekler oluyor çünkü ve arkadaşlarının eşlerine sevgililerine baktığımda da yanılmadığımı görüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer