Erkekler çevresi olmayan kızları istemiyor haksız mıyım?

Çevresi kimsesi ya da bir etiketi olmayan kadınları hayatlarına almak evlenmek istemiyorlar bence. Bir düğün kutlama yapalım dense kızın kimsesi yoksa istemezler. Kızın övünülecek bir durumu yoksa da istemiyorlar. Benim yıllar önce sevdiğim biri vardı karşılıksızdı yani o sevmiyor istemiyordu beni ve bunları söylüyordu sürekli bana, özelliksizsin, kimsen de yok vs. Aslında iyi ki dürüst olmuş

Benim aşık olduğun erkekler hep çevresi olan kendisini gerçekleştirmiş erkekler oluyor çünkü ve arkadaşlarının eşlerine sevgililerine baktığımda da yanılmadığımı görüyorum
Erkekler çevresi olmayan kızları istemiyor haksız mıyım?
Cevapla