Sevgilimden yeni ayrıldım. Bu süreci daha kolay atlatabilmek için ne yapmalıyım?

Fazlı toksik ve yıkıcı bir ilişkiyi bitirdik. 8 aydır sevgiliydik. 8 aya çok şey sığdırdık. Kavga gürültü ayrıldık ve barışmamıza bir daha imkan yok. Bu süreci daha az hasarlı nasıl atlatabilirim? Ayrılık acısını hafifletmenin bir yolu var mıdır?

Sevgilimden yeni ayrıldım. Bu süreci daha kolay atlatabilmek için ne yapmalıyım?
Cevapla