Fedakarlığın fazlası zarar mı? Duyguları abartmamak mi lazım?

Ya bu sadece fedakarlık için mi geçerli cidden bilmiyorum. 😢 Ben birine çok büyük fedakarlıklar yapmıştım. İşte borcu vardı para verdim. Morali bozuktu kendimi verdim. Sonra ben buna hayatı kötüyken o kadar çok fedakarlık yaptım bu bana bunun karşılığında beni neden sevmedi diye akrabalarınla konuştum başka da bir şey yapmadım bu bana her kötü davrandığı zaman tanıdıklarınla konuştum. Çünkü ben buna bu kadar iyilik yapmışken beni dövmesi ağrıma çok gitmişti. Sizce haksız mıyım? Onu hala özlüyorum. Şimdi ben asla evlenemiycem mutlu olamiycam ama o mutlu nişanlandı.
Fedakarlığın fazlası zarar mı? Duyguları abartmamak mi lazım?
Cevapla