Fazla samimiyet samimiyetsizligi beraberinde getiriyor. Illa samimiyette olmayabilir. Zorunluluktan dolayi bir donem gorusmus olabilirsiniz. Bu insanlarla iletisiminizi kestiginiz halde uzun zaman sonra cikip sizi rahatsiz etmeye calisirsa tepkiniz neolur?
Hep bu durumu yasiyorum.
Artik insanlara selam veresim bile gelmiyor basima bela almayim diye ayni sekilde onlarinda selamini almiyorum, yokmus gibi davraniyorum. Cunku biliyorum ki 2 gun sonra degisecek seviyesizlesecek.
Lisedeyken bazi hocalarin numarami kimseye verme demelerine sasirdim, neden boyle diyorki neolacak sanki? Simdi cok iyi anliyorum.
Kadinlarin ne yasadigini. Bende benzeri lise de universite de yasadim hala yasiyorum,
Boyle insanlarin sorunu ne?
Hep bu durumu yasiyorum.
Artik insanlara selam veresim bile gelmiyor basima bela almayim diye ayni sekilde onlarinda selamini almiyorum, yokmus gibi davraniyorum. Cunku biliyorum ki 2 gun sonra degisecek seviyesizlesecek.
Lisedeyken bazi hocalarin numarami kimseye verme demelerine sasirdim, neden boyle diyorki neolacak sanki? Simdi cok iyi anliyorum.
Kadinlarin ne yasadigini. Bende benzeri lise de universite de yasadim hala yasiyorum,
Boyle insanlarin sorunu ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Selamlar
Öncelikle insanlara ve insanlarla alakalı konularda kesin genellemelerden kaçmak lazımdır. Örneğin sevmek istediğiniz bir kedi sizi tırmıkladı diye tüm sevdiğiniz kediler size tırmık atacak diye bir kural yoktur.
İnsan ilişkileri yani yaşamımıza girip çıkan insanlar biraz bizim enerji seviyemizle belirlenir
Siz samimi, iyi niyetli, dost canlısı, ön yargı yapmayan, insanları dinleyen ve anlayışlı olan. Bol bol paylaşan. Güzel sözleri ve gülücükleri esirgemeyen. Mutlu olan ve mutlu eden bir insan olursanız. Yani olumlu güzel enerji frekanslarınız yüksekse zaten yaşamınıza da bu tür insanları çekersiniz.
Ama tam tersi bir karakter yapısı içindeyseniz de gene ters karakterleri insanlar yaşamınızda yer etmeye başlar.
Ancak bazen siz ne kadar olumlu ve samimi olsanız da "negatif karakterli" bazı insanlar yaşam sahnenizde rol alabilirler. Burada işin sırrı şudur. Yaşamımıza giren insanlar ya bize bir şeyleri öğretmek için ya da bizden bir şeyler öğrenmek için girerler. Bazen bir insana söylediğiniz tek bir söz veya yaptığınız tek bir davranış yıllar sonra onun yaşamını değiştirmesine sebep olabilir.
O yüzden sevgili dostum siz gene de ön yargılı olmayın
Samimi tavrınızı bozmayın. Az bir kısım insan sizi rahatsız ederse "Selam diyerek geçin gitsin". Bazen yolda yürürken gelir birisi size omuz atar veya çantası çarpar. Bırakın geçin gitsin. Çünkü o kendi senaryosunu yaşıyor ve eğer siz onu fazla kafaya takmazsanız yaşamınıza girdiği hızla çıkar ve yoluna devam eder.
Samimiyet ve dürüstlük güzeldir
Genel olarak insanlar samimi ve dürüst insanlara çekilirler ve aynı şekilde davranırlar. Arada bir kaç tane ters karakter gelebilir. Bunlardan öğrenebileceğinizi öğrenin ve bırakın yollarına devam etsinler. Onlar için kendi ana programınızı bozmayın. Derim.
Samimi, candan ve neşeli insanların etrafınızda bolca bulunması dileklerimle
Sevgilerimle.