Genelde ikili ilişkiler konusunda hangi yaş aralığı ile daha iyi anlaşıyorsunuz?

Sekamlarr🥳
Biliyorsunuz ki herkesin yaş skalası kendine göre farklı …
Peki siz genel olarak birisiyle flört ederken tercihinizi hangi yaş aralığından yana kullanıyorsunuz kendinize yakın mı yoksa araya biraz fark koymayı seven tarafta mısınız?
#reda
Genelde ikili ilişkiler konusunda hangi yaş aralığı ile daha iyi anlaşıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Onun kimlik üstündeki sayılar ile alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkçası olgunluk başka bir şey yaş çok başka bir şey ama genel olarak anlaşabileceğim olgunluğu 30 yaşın üstünde yaşıyorum yakalıyorum daha doğrusu maksimum 35 en düşük 26😃🫠
Genelde ikili ilişkiler konusunda hangi yaş aralığı ile daha iyi anlaşıyorsunuz?
Cevapla