İnternetten konuştuğum kişiye fotoğrafımı atınca engel yedim, çok kalp kırıcı değil mi?

Öyle rastgele internetten biriyle sıkıntıdan konuşuyoduk. Muhabbet baya düzgündü falan neyse sonrası kendi fotom için ısrar etti. Atınca da saniyesinde engel yedim. Bilmiyorum , kendimi gayet güzel buluyodum. Ki bu göreceli bile olsa bu kadar korkup engellenicek kadar çirkin de değilimdir. Anlamadığım şey birinin tipini beğenmiyosan niye korkup engel atıyosun? Sanki evlenicez aww

aşırı kalp kırıcı bir olay değil mi? Sizin başınıza gelse napardınız

İnternetten konuştuğum kişiye fotoğrafımı atınca engel yedim, çok kalp kırıcı değil mi?
Cevapla