19 yaşındayım şu ana kadar bir erkekle doğru düzgün konuşmuşluğum bile yok?

Okul hayatım boyunca genelde sınıf içerisinde ya da okula illaki bir kızla sohbet etmek isteyen erkekler olurdu ama ben hep göz ardı edilen ya da görünmeyen tip olurdum. Çok kilolu çok zayıf ya da çirkin değilim fazla ilgi çekici bir tipim de yoktur, ortalamayım. Bir erkekle oturup yemek yemişliğim bile yoktur çünkü arkadaş bile olmayı beceremedim. Birilerinin peşinden koşan birisi değilim ilgi çekmek için saçma sapan çabalara giren birisi de değilim ama hep bu kızların peşinde bir çok erkek olur ya da çok erkek arkadaşları olur. Açıkçası sadece bir şeyler konuşabildiğim bir erkek arkadaşım olsa bile mutlu olurdum. Sosyal medyadaki arkadaşlıktan bahsetmiyorum ama bir insan bu kadar mı görünmez olur. Evet utangacım yeni tanıştığım insanlarla çok zor konuşuyorum ama şu ana kadar erkekler bana ilgi göstermediği için artık göz teması kurmaya bile utanır oldum. Sadece kız arkadaş çevrem geniş ve çok yakın olduğum insanlar arasında hep en çok konuşkan ve en eğlenceli kişi olarak da görülmüşümdür. Ama bunu dışarıya karşı ya da bir erkeğe karşı asla yansıtamıyorum. Ayrıca şu ana kadar benden ne hoşlanan oldu ne de beni seven. Hep içten içe platonik kaldım içten içe o sevgiyi bile yitirdim. Üniversitede işler değişir dedim yine aynı oldu.

19 yaşındayım şu ana kadar bir erkekle doğru düzgün konuşmuşluğum bile yok?
Cevapla