Ben 23 o 34 yaşında. İkimizde hiç evlenmedik. Hatta hayatıma giren ilk kişi o.
Daha önce kimse benden hoşlanmadı sevgilim olmadı yani.
Bana seninle ciddiyim evlenelim ama düğün olmasın ayrıca çalışmana gerek yok çocuğumuz olunca ona bakarsın. Yaz tatillerinde de ailenin yanına gidebilir görebilirsin. Dedi. Bir şey demedim o an. Ama kendimi nedense kötü hissettirdi. Sizce onunla evlenmeli miyim?
Daha önce kimse benden hoşlanmadı sevgilim olmadı yani.
Bana seninle ciddiyim evlenelim ama düğün olmasın ayrıca çalışmana gerek yok çocuğumuz olunca ona bakarsın. Yaz tatillerinde de ailenin yanına gidebilir görebilirsin. Dedi. Bir şey demedim o an. Ama kendimi nedense kötü hissettirdi. Sizce onunla evlenmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Onu seviyorum ama
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer