Awmde gördüğümüz güzel kıza yanına gidip arkadaşlık teklifi etsek ayıp olur mu?

Awmde gezerken çok güzel kızlara denk geliyorum görünce konuşamayınca kalp krizi geçirecek gibi oluyorum , yanına gidip normal arkadaşlık teklifi etsem ayıp olur mu
Awmde gördüğümüz güzel kıza yanına gidip arkadaşlık teklifi etsek ayıp olur mu?
Cevapla