Tipsiz abazalar olmasaydı kızlar yine bu kadar egolu ve kibirli olur muydu?

Ne düşünüyorsunuz beyler?

Tipsiz abazalar olmasaydı kızlar yine bu kadar egolu ve kibirli olur muydu?
Cevapla