Makyaj diye bir şey olmasaydı kızlar egoist ve burnu havada olamazdı diye düşünüyorum?

Siz ne düşünüyorsunuz?

Makyaj diye bir şey olmasaydı kızlar egoist ve burnu havada olamazdı diye düşünüyorum?
Cevapla