
İlişkiniz varken sadık kaldığınızda, ayrılırkende sadık kalabiliyor musunuz?

İlişkiniz varken sadık kaldığınızda, ayrılırkende sadık kalabiliyor musunuz?
Herseyden önce kendime saygımdan dolayı mesafeliyim aşırı seciciyim daha çok karşımdakinin bana gösterdiği değer inanca ve sevgiye göre degişir kendime güveniyorum herseyden önce illa birileriyle ilişki yaşamak veya biri olsun da niyetinde değilimdir
Ayrılma kararı aldıysam, süreci tamamlamam uzun sürmez o esnada da radarlarım açık olmaz.. sonrası hızlı olur ya da ara veririm bilinmez 😏
Cevap
7Cevap
Ben her zaman için sadık kalırım. yani ayrılırken çirkinleşmem arkadaşça ayrılırım eğer alkdatmak yoksa
Ayrılırken de sadık kalabilirim ama eğer aldatmadan dolayı ayrılık olduysa hiç sadık biri olmam
Ayrıldıysak neden sadık olmalıyım ki onu anlamadım. Sadakatimi haketse zaten ayrılmazdık bence
Nasıl ayrıldığım önemli. Fakat derin hisler beslediysem kalbimden kolay atamam. Keyifli günler..
Kalıyorum. Kendine iyi bak , eyvallah derim biter.
Sabahı adını bile anmam
Ayrılmaya karar verdiysem de vermesemde sadık oluyorum..
Ayrıyken niye sadık kalayım ya. Bitirdiysek bitmiştir onun yapamadığını başkası yapar basit.
Ayrıldığın, hayatından çıkardığın birine neden sadık kalasın ki? Bence gerek yok.
Ne tuhaf bir soru.. Ayrıldıktan sonra da sadığımdır. Hadi bitti sana güle güle, gelsin yeni aşklar diyemiyorum içim almıyor.
Biz orta yaşlı oluyoruz bu durumda galiba 😂
İki tarafta yapamıyor sonuçta
Pek değil
Doğru olanda bu zaten 😂
Hayat zaten kısa 😂
Sevgilim bile olmayan birine sadık kalmak... Bunu benim gibi e. nayiler bilir sadece.
Ayrilmisim zaten bitmiş niye sadık kalayım
Sadakat en önemli kurallardan.
Ben hep sadigim bana sadik olana
Ayrılığın sadakati mi olurmuş?
evet her türlü her durumda ve şekilde sadığım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?