Kıza hoşlandığımı söyledim konuştuğu birisi olduğunu söyledi, ne yapmalıyım?

ben kızla daha once az cok muhabbetim vardı ve kıza 3 4 gun once acıldım kız gayet kibar bır sekılde 3 aydır birisi ıle konustugunu dile getırdı ve daha sonra benle tekrar sohbet etmeye felan çalıstı ben ne yapmalıyım Şu an

Kıza hoşlandığımı söyledim konuştuğu birisi olduğunu söyledi, ne yapmalıyım?
Cevapla