En son ilişkinizde ne umdunuz fakat ne buldunuz?

En son ilişkinizde ne umdunuz fakat ne buldunuz?

mutlu olmak ister herkes şüphesiz birisi hayatına girince birisinden hoşlanınca sevmek sevilmek güzelleşmek var olmak hayatı keşfetmek ama her zaman işler umduğu gibi gitmiyor insanın belki bir süre güzel olsa da sonra sorunlar başlıyor her şey yolunda gitmiyor

Sonra sevdiğin bir anda düşman oluyor yabancı oluyor el alıyor yabancılaşıyor hayretler içinde kalıyorsun ben bunumu sevmişim diyorsun ya da o beni bu kadar severken nasıl yabancılaştı diyorsun ama oluyor.

kimi zaman uzun sürede kimi zaman kısa süre de o tamamen şans meselesi biraz

peki siz en son ilişkiniz de ne umdunuz fakat ne buldunuz

#DengesizBirAdam

En son ilişkinizde ne umdunuz fakat ne buldunuz?
Cevapla