#selamgençlik
#Muhteşem bi sevgiliye veya eşe benziyor, sence de öyle midir, salata yaparken yardım eden sevgili/ eş?
#tubasueda
#Muhteşem bi sevgiliye veya eşe benziyor, sence de öyle midir, salata yaparken yardım eden sevgili/ eş?
#tubasueda


yemeği de yapabilirim salataya gerek yok yatkındır elim
birlikte vakit geçirmek kadar güzel bir şey yok bence:)
Ayy çok güzel olur tam tekrar tekrar aşık olmalık 😃
Cevap
6Cevap
Tabii ki, sofra kurulurken gülümsemesiyle yemeğe tat tuz olur 😅 o bile yeter..
Yardim degil de direkt mutfağı üstlenen kisi idealdir bence😂
O zaman yardım eden kadın olur diyebiliriz mi 😃
Rahatımız öncelikli diyoruz doğru mu 😄
Erkeklerin mutfakta yardım etmesi bayanların hoşuna gider diye düşünüyorum. Ama kesin evlenilecek eş midir derseniz net bir şey diyemem.
Hayalim bu ama hep hayalde kalmaya mahkumum
Kişiden kişiye değişir bu çünkü herkesin kendi iç dünyası farklıdır
Valla evlenirsem biriyle bence dışarıda yememiz daha iyi olur :D
Bence düşünülmesi gereken bi konu olabilirde olmayabilirde
ne gerek var mutfak rabotu varken
Bu zaten olması gereken bir şey bence
Evet o kişidir
Evettt
O türler ölmüşler 😀
ben sevgilime mutfakta yardımcı olurum..
Büyük ihtimalle öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar