Flört döneminde belki olmasa da bence birlikte dürüm yeme aşamasına gelindiğinde "ay benimki soğansız olsun" demeye hiç gerek yok bence. :D


Sevgiliyken yenilebilir bana göre bu durum da bir yanlış ve bir sıkıntı yok ama flört döneminde yemek yanlış olur sevgiliyken sarımsakta yenir soğan da yenir.
Soğan sarımsak yemiyorum diyen insan samimi değil evinde ekmeği tabağa banıp soğanı ısırarak yiyordur eminim ama neden dışarıda soğan bile yemiyorum izlenimi verip insan üstü görünmeye çalışıyor. bunlar hep 18 25 yaş arası takıntılar tabi 30 u geçince düzelir.
Cevap
30Cevap
Yenir tabii sonuçta beraber soğan yiyince karşı taraf koku almaz ve sıkıntı olmaz.
Ben yemem zaten sevmiyorum
Kokusundan rahatsiz olunacaksa ki olunur o zamanda biraz daha mesafeli olunabilir. Mesela agiz agiza dudak dudaga olmaya gerek yok. Yiyeceginizi yersiniz o günlükte diger günlere göre daha mesafeli olabilirsiniz birbirinizi rahatsiz etmemek amacli. Ben evlide olsam rahatsiz olurdum illaki kokuya karsi cok hassasim cünkü. Tabikide yiyebilir bende yerim ama ozamanda mesafemi korurum :)
Yemezdim sanırım ya yenirse bile sık sık temizlik yapılmalı :D
Yenir sonuçta diş macunu ve fırça denen bir şey icat edilmiş sonrasıı naneli şeker atınca zerre bir şey kalmıyor
İlk başta olmazfa ilerde samimiyet tam oluştuğunda gömerim valla agahhsgsha 😃 sogan sarımsak yemeyen kadın uzakta dursun
Benim yanımda yemesin sarımsaktan nefret ederim zaten
Dışarıda bende sağan yiyemiyorum o da. Kokarak gezmek istemem
Birlikte yeniyorsa yenir. Soğan sarimsaksiz da yemeğin tadı olmuyor😅
Her iki tarafta yiyecekse olur ama kalabalık ortama girmemek şartıyla
İlk tanışma evreleri geçildikten sonra yenir bol soğanlı
Ben yemiyorum da o benim yanımda yiyor ki yesin ne olcak
Oda yerse yenir hayatta her şey karşılıklı sonuçta😂😂😂
İlk başlarda olmaz. Sonra ise, birlikte olacak ise olabilir. Yoksa olmaz.
Bazı durumlarda yenir şifa niyetine Allahin günü degil herhalde ağız temizliği zaten hep olmalı
Hiç kibarlık yapamam kimseye ama ilk zamanlar olmasa daha iyi
Yemeyen kişiye konacağı için ortak bir kararla ikiside yerse problem oluşturmaz...
Niye yenmesin ki, elinle kıracaksın bir de özü orda😂
Sevgiliyi bulduk da yanında soğan sarımsak yemesi kaldı
Ahahahahaha 😂😂😂😂
Öpüşme olayı olacaksa yemem. O da yemesin. Yerse hayatta öpüşmem
Nişanlım yiyor ama gerçekten iğrenç bi durum kac kere uyardim
flörtten sonra o samimiyet sağlanınca yenir. İlk tanismada kendinden soğutma flörtü 😁
iy hayir tabiki karsisindakine saygisi olan yemesjn abi
Valla ben yerim hahahah
Uzun zaman olmuşsa yenir
Soğan sevmediğim için soğansız yerim
Sonunda öpüşmeyecekseniz tabiki yenir yani.
Yenmez olur mu çürüğünüzde ona yediririm
Hemde lahmacunla beraber yenir
Yenir niye yenmesin shshshsg
O yerse yerim ayip olmasin😂
Ben yiyemem
O da yemesin...
Sevgiliyle lahmacun yenir 😍
Soğanlı dürüm yiyemiyorum teskurler
Niye yenmesin ki. Şahsen, ben yerim.
karşılıklı oplursa sorun olmaz
Zevklere bağlı oda yerse olur
Yemekte varsa yanir 😂
Yenmeyecekse hiç gerek yok sevgili olmaya
Yenir soğanlı ağzını yerim diyor
sevmeyen kızın yanımda işi olmaz
Sonrasında yakın temas olmayacaksa yenir
Yenir yenir
Yenmez bence
Yenir tabi
Yenmez
Yenilir
İkimiz yersek yerim.
yenirde öyle öpüşülmez
@senol67671 yeriz dimi
Yemem
Sonun da naneli şeker yiyeceksen olur
Yenmemeli romantizm bozulur
Olabilir
Sen yeme.
Yani pek etik değil.
Beraber yeriz
Öpüşürsek rahatsız olur ama
Yemek ne demek * bile koyarım
soğanlı döner pekki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?