Erkeklerden veya herhangi bir cinsten hoşlanmıyorum bunu aileme nasıl söyleyeceğim?

Arkadaşlar 28 yaşındayım. Erkeklerden veya kadınlardan herhangi bi cinsten hoşlanmıyorum. Bana kalsa yalnız başına duracağım kimseyi görmek istemiyorum. Öğretmenlik bitirdim ama aynada kendime bakınca kendimi öldüresim geliyor. Neden böyle gerçekten bilmiyorum ama çok üzülüyorum. Sosyal bi hayatım yok insanlardan uzak yaşamaya çalışıyorum ama çok yanlış. Sanki hiç büyümemiş gibiyim. Daha önce erkek arkadaşım oldu ama hepsi birlikte olup terk etti. Yolda kedi görsem korkuyoru cidden. Ne olacak bu halim

Erkeklerden veya herhangi bir cinsten hoşlanmıyorum bunu aileme nasıl söyleyeceğim?
Cevapla