Bir erkek aşık olmasına rağmen neden karı kız resim beğenir?

Bir adam var hayatımda benden önce zaten kardeşim bir insanmış yorumlarını beğendiklerini gördüm az çok. Bana da karı kıza bakmayan biri olduğunu söylüyordu tanıştığımız sıralarda. İlla sorulur geçmiş tabi yalan söyledi sonra dan gördüm nasıl biri olduğunu. Sevgiliyken hiçbir kıza yazmadı zaten güvenmiyorum kimseye ona da güvenmiyorum bir sonraki gelene de güvenmicem maalesef de. Sorun şu sorsan aşkından ölüyor asla ayrılmak istemez deli gibi çabalar ama izleme geçmişine beğendiğine bakınca goguslu götlü karı kız bir de beğenmiş. Neden yapıyorsunuz bunu biz bir erkeğe baksak hoşunuza gider mi çoğu erkek böyle. Biz de insanız ben de bakabilirim ama içimden gelmiyor ha. Sadıklık değil konu. Yapmıyorsun gerek duymuyorsun. Eee var zaten hayatımda biri niye bakim. Ama genellikle erkekler yapıyor. Niye?
Bir erkek aşık olmasına rağmen neden karı kız resim beğenir?
Cevapla