AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Hersey kopruyu gecene kadar
üzülüyorum
Öyle esmistir kafasina =/
of ya. ondan hala hoslaniyorum. napicam ben napicam
O arada baska hatun bulur
herşeye rağmen beni aramaya devam etmliydi biz arkadaş olmuştuk her ne kadar ben ona bağlansam da
Karşılık alamadığı zaman.
Karşılık vermiştim. Onunla konuştum.
Bir çok şey paylaştım. karşılık vermeseydim zaten hiç arayıp sormazdı en başında.
Basit bir oyun kızı koleleştirmek icin bire bir
köle olmak istemiyorum ben ama :(
Bana dön ben ben dönerim sana😁
Anlamadım?:)
Cunku Gönül eğlendirir sonra sıkılır
Birak simdi
Yalan mı
öyle yapan erkeklerden nefret ediyorum.. bir kızla oynamak ne demek ya gönül eğlendirmek biz de insanız :(
Hersey kopruyu gecene kadar
ya gerçekten anlamıyorum kafam çok karışık... ya gerçekten
Ben de cok kotuyum şu an anlam konusunda bombok bir haldeyim
ben daha kötüyüüüüm offf
istediğini aldıysa :)
öyle bişey yok alakası yok bişey yaşanmadı
O zaman ulaşamayacağını anlatmışsındır ;)
püüüüffff... bana ulaşamazsın da demedim daha doğrusu bu tarz seyler konusmadık hic.. gayet normal konusuyoduk iyiydi güzeldi hersey ama birden yok oldu bitti ne oldugunu anlamadım
ne kızıyorsun bacım yardımcı olmaya çalışıyoruz en nihayetinde daha iyi birini bulmuştur :)
ama bir arayışta değildi benimle de sadece arkadaş olmak istediğini söylemişti.. bulmuş olsa bile ark. gibi yazabilirdi arayabilirdi bir nasılsın diye sorabilirdi aylar oldu biliyo musun aramadı sormadı o kadar araayan sorayan insandan bahsediyorum:s
üstünden aylar geçen bir olayı bence unutmalısın
kolay değil. bilmiyorsun.
Dötünüzü kaldirip simarmayin diye olabilir mi?
ben şımarmıyordum ki.. çok istiyordum sadece bir arayıp nasılsın diye sormasını.. hepsi bu işte.. bir sesini duymaktı sadece.. çok üzüldüm çok
Bilemiyorum erkek milleti böyle işte bir garipiiz
her zaman ki gibi kafası karışmıştır da ondan:D
ha şu kızı arasam mı aramasam mı diye yani..
Cünkü seni kolay elde edebileceğini bilir
ya o zaman bana şunun cevabını verirmisiniz erkekler için zor kız mı olmak lazım yani böyle mi dikkat çekiyoruz biz
Benim için zor kızlar kolay olunca aldatılıyo hissi oluyo
zor kızlar... hmm anladım:) zor olmalıyız desene o zaman
Hıı öyle tabi size kalmış bir durum kişisel kanaatimce öyle
Onu şıkmış veya kendinden soğutmuş olabilir
onu sıktığımı veya kendimden soğuttuğumu sanmıyorum
ibneliğinden, net
olabilir canım :(((( ama olmasını ıstemem
Yorulur devamli ilgi gostermekten
hmm.. anladım.. ama aradan zaman geçti.. o ilgiyi gösterebilirdi devam ettirebilirdi zaman geçti aradan çünkü.. sonra yine zaman versin.. tek istediğim bana soğuk davranmamasıydı ama şimdi sanki tamamen hayatımdan çıkmış gibi aramıyor sormuyor umursamıyor..
Kizim senin waka fena ya ;(
çok...
Birsine deyerinden fazla deyer werdin mi... kalkar
fazla değer vermek doğru değil gerçekten gerektiği kadar vermemiz gerekiyor ama işte bazen kendimize engel olamıyoruz verebildiğince veriyoruz yazık oluyor
Ewet ama ben senin yerinde olsam uzulmem
Dalga Geçmiştir Senle.
umarım geçmemiştir.
2 kız arasında kalmıştır
sanmıyorum zaten ilişki falan istemiyordu. kimseyler birşey yaşamıyordu ve hala ilişkisi yok... bana göre değil demişti.. sadece arkadaşlık kuruyordu ama yani kendisi arkadaşlıktan başka birşey bekleme benden derken bana da yani ilgi duyuyo gibi hissettiriyordu cunku bana iltifat ediyordu ve yani kim ilgi duymadıgı bır kızı arar ki hangi erkek arar ki
ozamn tek bir şey kaldı yanlış anlama ama niyeti farklı seninle sevgili olmak istemiyor ama senide kaybetmek istemiyor arkadaşta kalmak istemiyor tam anlamıyla ozamn onun niyeti farklıdır umarım anlatabilmişimdir demek istediigmi
peki şu an aranız nasıl çocuk hala mı soguk sana?
ben yazdım kendisine yakınlarda onunla konuşmayı çok özlediğimi yazdım gördüğü halde cevap yazmadı. buyrun işte soğukluğun hası bu değilde nedir
ama sen kızsın sen kendini böyle yaparsan çocukta bir havalara girer sen kendini ağırdan alacan ki o arayacak soracak altın kural budur malesef ki kaçan kovalanıyor bu hiç degişmez
hala cevabını tam bulamadın mı?
Şerefsizin teki olduğu için
:( ah ah
erkekleri anlamıyorummmm
Bendeeee
Vazgecmiştir
:( çok üzülüyorum ya dün geceden beri
Geçer
Onu sevdiğini belli ettin mi?
konuşurken evet. öyle düşünüyorum. ettim. çünkü çok heyecanlanıyodum onunla konuşurken, elim ayağım titriyodu
kaçan kovalanır taktiği
ben onu kovalamak istemiyorum
Geçmiş olsun. Senden vazgeçmiş gibi duruyor.
ama istemiyorum benden vazgeçmesini :(
Belki amacı heyecandı seni elde edince buda bitti :S
beni elde etmedi ki.. birşey yaşanmadı o konuda
Öyle olduğunu sanmış olabilir bilmiyorum amacı neydi.
ben de amacı hala çözemedim
O yüzden unutmaya başlamalısın.
zor :(
Değil değil ben neler unuttum sende unutursun böyle dersen zaten zorlanırsın.
ama çok bağlanmıştım kendisine.. kısa bir zamanda üstelik
Belki bu bağı kaldıramadı bazı şeylerin eşit ilerlemesi lazım.
yani benim ona bağlanmamı görmüş ve istememiş olabilir evet bu bağımı kaldıramamış olabilir.. ama ben ona illla sevgilim ol gel demedim ki bunun adı arkadaşlıktı ve buna göre bir hal hatrımı sorsun yeter ki benden iletişimi koparmasın istemiştim
İstese sevgili de olacaktın belki iş buna dönmüş. Bir erkek bir kız hiç bir zaman yakın arkadaş olamaz.
Kendine bagliyor iste
sonrada uzak duruyor. hiçbişey olmamış gibi
Vur kac.
Had yaaaa. Bu taktiği genelde erkekler uyguluyorlar mı peki
Evet bknz.. Kadinlari tavlama sanati-sayfa 56-sutun 3.
ama saçma bir sanat yani böyle yaparak nereye varmaya çalışıyolar ki kadınları daha çok üzüyolar yani saçma sapan bişey yaptıkları
Se-si, si-se felsefesi. Anladin sen onu.
Öküz çünkü
:))))) bu erkek milleti bazen böyle eevet :))
maldır da ondan.
vermeceğini anlamış demekki
Başkasını bulmuştur.
düşünmek bile istemiyorum ama bana geldiğinde aramızda bişey yoktu hala yok onu belirteyim çocuğun davranışları sadece güzeldi cana yakındı iyiydi arkadaşlıktan öteydi sanki bana o iltifat etmeleri falan.. sanki benden hoşlanmıştı da söyleyememişti.. ama ne önemi var ki bana sadece arkadaşlıktan öteye gidebilceğimizi düşünme dedikten sonra.. ve mesajlarima görüp cevap vermedikten aramadıktan sormadıktan sonra... aslında değmez ama işte. canımı yakıyor bu durum sadece..
baskasını bulmstur
başkası veya başkaları olsa bile bana olan ilgisi devam etmeliydi zaten sadece arkadaştık yani bu iletişimin adı buydu ve eğer buysa bana ark gibi gelip soracaktı naber nasılsın görüsmeyeli neler yapiyosun diye. anlıyo musun
suanyasadıların var ya ilerde yasayacaklarının 10000 de 1 olmayacak seyler... hıc ipleme bence
umursamak istemiyorum aslında da işte.. ister istemez de umursanabiliyor bazen
o. ç. olduğu için
neden böyle bu erkekler gerçekten anlamsız yaptıkları şeyler
madem gelıyosun nıye gıdıyosun madem gıdıyosun nıye gelıyosun
şu an bende de aynı konu var;) uğraştı zorla ilgimi çekmeyi başardı ben de e bir bakıyım barı dedim, şimdi de ses yok :)) kafayı yemiş bunlar canım boşver normalleri var
Genelleme yapmayin l*n herkes ayni degil
bence de kafayı yemişler canım. normal bir insan ya bı kere hal hatır sorar yani ya okadar konuşmanın iletişimin üstüne inan ki ben çok şey de beklemedim o bir nasılsın mesajı beni dünyalar kadar mutlu ederdi ya. ama yok işte aynı ses yok.
güncelleme yapmıyoruz normalleri var dedik heralde ! . kızlar böyle adamları takmayın vurun tekmeyi gitsin eninde sonunda yazar yelkenleri suya indirmeyin ;)
Vazgeçmiş olmalı.
vazgeçmesini istemezdim eğer öyle bişey varsa tabi. kendisi bilir tabi ama sebep yoktu yani bana göre yoktu herşey yolundaydı gayet yolundaydı... neden vazgeçer ki bir insan böyle bir durumda? :(
bunları ona söyleyeydin şimdiye beraberdiniz
Kesin yay burcu :D
Oğlak :)
Eski tarihlere göre söylüyorsan büyük ihtimal benim dediğim gibi yay dır. Bkz:13. burç
Hmm..
sıkılmıştır
sıkacak hiçbişey yaptığımı hatırlamıyorum
bir şey yapmana gerek yok sıkılmış o kadar
ama boyle hemen sıkılmasının imkanı yok
sana göre yok. her şeyde mantık arama
Bilemiyorum...
aradığını bulamazsa.
ne arıyordu ki... bilmiyorum hıcbısey
kafasi iyidirr
saçmalık degil mi yaptıkları. ilk önce gel gel sonra geriye çekil
Sıkılmıştır
sıkacak bişey yapmadım ki. hatırlamıyorum yani. gayet güzeldi herşey arıyodu konuşuyoduk herşey güzeldi
g... ü kalkar
ama üzülüyoruuuummmm
Seniüzeni sende üz
Bilmiyorum...
ben de bilmiyorum ben de ben de kahretmesin
bıkar zamanla
ama bıktıracak birşey yapmadım yapsam kabullenicem
bunun birçok cevabı olabilir belki böyle seni kendine daha çok bağlayacağını düşünüyodur vs. bilemezsin
aylar oldu.
İşi Düşmemiştir
Nasıl yani?
Yani ilk iltifat edip sonra umursamaz gibi yapan erkek uckuruna bişey arıyordur. onada bişey bulmuştur daha ilgilenmiyodur seninle
götü kalkmıştır..
zaten egoist
unutulmamak için
Bıkar çünkü !
Ya neden ya.
valla sen naptn bilmiyorum ama benim nasıl bıktığımı anlatim :) ben devamlı güzel sözler ettim ama karşılık alamayınca tek taraflı etmekten bıktım:) birşey olacaksa çift taraflı olacak
ben karşılık verdm kendisine.. hatta bağlanan taraf benim.
herşeyi başlatıp da bana aşık olma sakın diyen taraf da o. tutarsızlık değil de nedir bu simdi? sen gel ara sor dünya kadar güzelsin iyisin hossun vs vs de de dur sonra kaybol
salla ozaman :D sende nie takıon erkekmi kalmadı dünyada :)
yani erkek kalmadı diye bişey yok ama insan herkesi sevemiyor. benim ona karşı ilgim vardı sevip değer veriyodum
saplantı yapmışın kendine git bitane erkek arkadaşı edin :) güzel vakit geçirmeye çalış onunla bak :D dersin ki iyikide gitmiş takma ya hele senin taktığın şeye bak :)
ya istesem bir çok erkek ark edinebilirim ama gerçekten bu olay zoruma gidiyo bir de ben ona bağlandım
sana bir tavsiye :) iste tıpış tıpış gelir :) yokluğunda varlığında bir cevabını ona vermelisin aslında :) sen ona öyle birşey vermişsin ki şu an :) yok olsanda beklerim o güven var :)
napmam lazım
vaz geçilebileceğini göstermen lazım bununda :) tek yolu biriyle çıkman lazım
aslında evet vazgeçebilirim de çok istersem işte taktım bir kere kolay da bırakılmıyor
sen daha çok çekersin yaşın kaç bilmiom ama :) büyü biraz
offffff ama yaptığı şey zoruma gitttiiii bugün arasa beni bir sesini duyabilsem sevincimden havalara zıplicam çocuk gibiiii :)
seni takmayan adam bundan sonra arasa ne olur aramasa ne olur diyorlar ben de doğru söylüyosunuz diyorum ama arasa eminim sevincimden uçucam çünkü o derece saplandım
vermemiş mamut neylesin mahmut :D
peşinden koş diye
hmm.. ama aylar oldu canım. hiç yazmadı. ne de aradı.
Çakallığından :)
bence saçmalığın alaskası. sen gel önce ilgi göster. sonra hıcbıse konusulmamıs gibi falan filan olmamış gibi birden alakanı ilgini kes arama sorma.
Burdamı tanıştınız?
hayır
aynı şehirdeyiz arkadaşlarımın arkadaşı memleketler aynı