Bana herkes çok güzel olduğumu söylüyor ama kız arkadaşlarım demiyor yani ben 15-16 yaşındayken annemin arkadaşları hep derdi çok güzel olduğumu söylerdi bide tanımadığım kadınlar olsun yani annem yaşındakı insanlar dışarda bi kaç erkek söylerdi hatta okulda 3-4 kışı bile hoşlanıyordu benden ama böyle arkadaşlarım hiç güzel olduğumu söylemedi sizce çırkın miyim annem yaşında olan insanlar her kıza mi güzel olduğunu söyler? Evt ergen gelebilir sorduğum soru ama özgüvenim çok düşük hiç bir arkadaşım güzelsin demediği için kendimi cidkin görüyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Pek anlatamadım olduğu kadarıyla..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Durup dururken neden desinler ki? veya onların demesiyle mi güzel oluyosun? ben sadece en yakın olduğum kızlara derim oda bir gün saçını farklı yapmıştır elbise giymiştir değişiklik yapmıştır hemen iltifat ederim. normal zamanda dememe gerek yok. Kız arkadşım sevgilim değilki güzel olduğunu söyliyim roller farklı. Hoşlananlar olmuş demek ilgi çekiyosun hoşsun güzelsin.
Bir kizdan böyle bir şey duymam içimi rahatlattı
Güzellikte kadınlar birbirini kıskanır genelde hep bi rekabet olur içten içe. O yüzden bence erkeklerin fikirleri daha önemli çevrende beğenen erkekde varmış demekki güzelsin. Kadınlar güzelsin dese bile inanma 😂 Beğeniliyosan ilgi görüyosan kanıtı zaten güzel olduğunun. Beğenmese erkekler yanaşmaz
Hakklı olablrsn çok teşekkür ederm biraz olsun özgüvenim yerine geldi 😊
Bunu mu dert ediyorsun gerçekten
Cirkin biriysem ben dışarı çıkamam utanırım o yüzden soruyorum
Güzellik göreceli bir kavramdır bir de değişmeyecek bir şeyi dert etmek saçmalık bence biraz sert konuştum ama kusura bakma
Yok yok sorun yok.
Sen kendinde en çok nereni beğeniyorsun
Gözümü beğeniyorum ben çok değişik ve güzel buluyorum
Özgüveni olan birisi misin?
Eskiden evt şu sıra asla değilim eskiden çok beğeniyordum kendimi şu an tam tersi özgüvenim nasil bu kadar düştü anlam veremiyorum
Objektif yorumlayacagim fotoğrafını atsana bi
kisiye gore degisir
Bende hiç şans yok hep tipine uygun olmayan insanların karşısına çıktığım için LWKDPWLĞW
Erkekler begeniryorsa kizin lafi bos
Evt beğeniyorlar da kızlar o kadar abartılacak kadar güzel olmadığımı söylüyor ama ilgi çeken biriyim sadece böyle söylemeleri özgüvenimi düşürüyor ama cevabin için teşekkürler
Simdi sana olup bitsem kiz cirkin dese sence dogru yorum mu olur
Kizlar kıskanıyor demek ki sevgili bulmakta güçlük çeksen neyse
Erkekler her kıza güzel olduğunu söylüypr ama kızlar gerçekten güzel bulduklarını söylüyor..
Oyle tipler var ama guzelligin bir ortamda bile hissedersin seni kesen falan cok oluyorsa fotonu at ozelden yorumluyim istersen
Bakan çok oluyor hatta aralarında bana bakarak konuşuyor tanımadığım erkekler hepsi değil ama bir çoğu bazilari sadece görünce bakıyor yani bilmiyorum bi kizdan iltifat alamamak da kötü geliyor OWKDPWKFPEKFPŞFPWLD beni biriyle shipleyin diyince bilerek gidip kilolu insanlarla shipliyorkar (kilolu değilim) o günden beri özgüvenim pek yerinde değil zaten tuhaflar bazı kızlar cidden
Guzelsin iste her zaman herkes istedigini söylemez erkekler tarafından begeniliyorsan diğerlerini sallama
Boyle kiskanclar yuzunden guzel kizlar kimseye yaklaşmiyor dvdgd
Çok teşiekkür ederim özgüvenim yerine geldi 😊
Rica ederim yakisli biri laximsa yazarsin fbfhfh