Arkadaşlar sizce bir kiz bir kiza güzelse güzel olduğunu söyler mi yoksa söylemek yerine kıskanır mi?

Bana herkes çok güzel olduğumu söylüyor ama kız arkadaşlarım demiyor yani ben 15-16 yaşındayken annemin arkadaşları hep derdi çok güzel olduğumu söylerdi bide tanımadığım kadınlar olsun yani annem yaşındakı insanlar dışarda bi kaç erkek söylerdi hatta okulda 3-4 kışı bile hoşlanıyordu benden ama böyle arkadaşlarım hiç güzel olduğumu söylemedi sizce çırkın miyim annem yaşında olan insanlar her kıza mi güzel olduğunu söyler? Evt ergen gelebilir sorduğum soru ama özgüvenim çok düşük hiç bir arkadaşım güzelsin demediği için kendimi cidkin görüyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Pek anlatamadım olduğu kadarıyla..
Arkadaşlar sizce bir kiz bir kiza güzelse güzel olduğunu söyler mi yoksa söylemek yerine kıskanır mi?
Cevapla