Aşık olmanın bir yaşı var mı sizce? 'Belli bir yaştan sonra insan artık aşık olmaz, sadece sever' düşüncesine katılıyor musunuz?

Sevgilinizle/eşinizle kaç yașınızda tanıştınız? Sizce birini bulmak, sevgili olmak, evlenmek için ideal yaş nedir? Siz kaç yaşınızda hayatınızı birleştireceğiniz kişiyle tanıştınız? Sizce 25 yaş geç mi.. Bir şeylere geç kalmış gibi hissetmem normal mi? Bu yaştan sonra nasıl aşık olacağım ki bilmiyorum, sizce imkansız mı?
Aşık olmanın bir yaşı var mı sizce? 'Belli bir yaştan sonra insan artık aşık olmaz, sadece sever' düşüncesine katılıyor musunuz?
Cevapla