Yok yani çok farklı biri o
o koç burcu ben balık abi az çok ne kadar zıt olduğumuzu anlamışsınızdır
o fazla düz yaşıyor hayatı bense daha hassas ve duygusal
çok denedikte olmuyor yani bende açık açık konuşup bitirmeye karar vericem
Yok yani çok farklı biri o
o koç burcu ben balık abi az çok ne kadar zıt olduğumuzu anlamışsınızdır
o fazla düz yaşıyor hayatı bense daha hassas ve duygusal
çok denedikte olmuyor yani bende açık açık konuşup bitirmeye karar vericem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yani dostum zorlamanın anlamı yok, birbirinizi sıkacak ve negatif yükleyeceksiniz.
Zorlamayın hayırlısı neyse o olsun bizimkide ben terazi o koç bana göre anlaşamıyoruz ama fazla şansını zorluyor
bu koçlar kimle anlaşıyor çok merak ettim
onun karakteri inanılmaz zıt geliyor bana
Benim hayatımdaki koc burcu aşırı dalga geçer çevresinin arabasıyla tofaş mış şahinmiş ayakkabasıyla vs vs bense durumu buymus bunu almıs yapabilmiş diyen biriyim ben sorgularım koc burcu umursamaz birisi vurdum duymazın teki karşımdaki adam her konuda ama oturup ağlayım mı der bakıyorum gülüyordur en zor durum da bile vurdum duymaz ya birde kırıcılar düşünmeden konusuyor benim hayatımdaki koc burcu ben düşünerek tartarak konusurum kırılıp incinmesin korkarım yani yükseleni ne bilmiyorum yükselende etkiliyormus diye duyuyorum ama senin burcun akrep ve yengecle iyi anlaşıyor benim arkadaşımda balık burcu ikizlerle filan anlaşamaz
Koc burcuda aslan yay
Anlaşamıyoruz o vurdum duymazın teki ama evlenmek için neden ısrarcı oldugunu bilmiyorum ben isterim oda sorsun merak etsin etrafa karşıda dalgacı olmasın insanları kücük görmesin diye ben bu koc burcunu çözemedim
kesinlikle katılıyorum
diyorum ki ya şimdi öyle yapıyorsunda yazık değil mi
banane umrumda mı diyor
arada düşünmeden insanlar kırılır mı umursamadan söyleyip geçiyor napıyorsun kızım diyorum kırılır
dobrayım ben diyor
çok vurdum duymaz ya bu kadarıda abartı
anlayış ve hassasiyet bundan yoksun oldumu insan ben anlaşamıyorum
zaten çok bariz belli ediyorduk yani o çok farklı ben çok farklıyım uyuşmuyordu görsel olarak etkilendik okey ama karakterler tam uyuşmuyor zorluyoruz sadece başka bir şey yok
Birde bak sen hani böyle böylesin diyince umrumda değil diyor mus benim ki yaptığı yanlısları kabul etmiyor gerçekten düşünmeden lafın nereye gidiceğini düşünmeden pat diye söylüyorlar bu ilişkide beni cok kırdı hatalarını kabul etmedi yani istediğim ilişki etrafıyla dalga geçsin bana kırıcı pat diye söylesin vurdum duymaz lık yapsın değil bir merak et karşındaki ni birde hani bu hareketlere karşılık kendileri vurdum duymaz fakat kıskanılsın istiyor sen o hisleri duyguları yaşatıyor musun peki kendisi hissetmek istiyor biz insan değilmiyiz bizde merak edilip azcık kıskansın isteriz umrunda olalım isteriz ama bu burc cok farklı ve şahsen birde evlenip baş yakmaya çalışıyor zaten anlaşamıyoruz abimlerle filan görüşmüş bu abimin arkadaşıyla ortak arkadasları varmıs söylemiş çabalama ya diyorum anlaşamıyoruz ona göre anlaşıyoruz neden o hiç bir sorunu sorun olarak saymıyor ve hiç sinir olmuyor nasil bir şey bilmiyorum ama cok rahatsız edici bak seninkide synı karakterde bu burclar böyle ayrılınca koc mu kaçıcam😃
yok ya yanlış ölçüp biçip tartıcaksın ona göre hareket ediceksin hem ettiğin lafta hem yaptığın eylemlerde , hayatı bu kadar aşırı uç yaşamanın anlamı yok insanlar kırılırken umrumda değil kafası bariz bencillik
başkasını bilmem ama bana iyi gelmediğini iyice anladım o yüzden arayıp sormayı da bitirdim noktalaması kaldı sadece
Onlara rahat burc lazım onun kafadan umursamaz olucaklar ama bendeki umursamaz birini istemiyor sevgi hissetircek birini gösteriyor e öyle olan birinede umursamazlık yapınca belli edende kaçıyor ondan en iyisini yapmışsın bu kadar vurdum duymazlık cok bende bir cok kez dile getirdim lafta anlamıyorlar insan ı uyarınca çeli düzen verir en azımdam bir terazi olarak öyleyim onlar lafta anlamıyorlar koc burcları bize göre değil
okuldayken terazi burcuna aşık olmuştum çok dikkat çekici bir burç ne zaman yanına gitseydim o kızın konuşmaları anlayışı bir insandan beklentisi falan nedense aşırı uyumluyuz gibi geliyordu bana
ama tabi sevgilisi varmış sonradan öğrendim benim için çok yıkıcı olmuştu hala unutamadım çünkü işin içinde sadece görsellik yok karakteri, şey gibidir bu
bir insanın yanına gidince ya çekim hissedersin ya uzaklaşmak
aşk ilişkisini buna benzetirim biriyle anlaşacağını hissettiğinde arkadaş olursun
arkadaşlık fikirlerinizin beklentilerinizin yaklaşım biçiminizin bir noktada toplanıp uyuşması demektir oda öyle biriydi Allahım dedim bu kız bana ne kadar benziyor beklentilerimiz o kadar aynı ki o yüzden terazi hayatımda ciddi bir etki bıraktı gitmişti bu burç meselesini bu yüzden önemsemeye başladım hakikaten burç uyumu diye bir şey var ve etkili.
Evet teraziler herzaman uyunlu orta yolu bulmak isteyen ve tartışma kavga gürültü olsa kaçan biridir herşeyiyle uyumludur fizikende gideri vardır kan sıcaklığı verir insana umarım yine denk gelirsin
Ben kendimden biliyorum sende anlaşabildiysen öyle birini denk gelirse dene
Olmuyorsa zorlamamak lazım Çok haklısın