Bir kalp kırıklığından sonra kimseyi sevememek? Yıllarca kimseye duygu hissedemeyenler var mı?

Çok aşık olup acı çekmiş olup bir daha aynı şeyleri hissedemeyen ya da kendini aşka kapatan oldu mu

Bir kalp kırıklığından sonra kimseyi sevememek? Yıllarca kimseye duygu hissedemeyenler var mı?
Cevapla