Belli bir yaştan sonra sırf kendim olduğum icin sevilir miyim? Yoksa bir şeyleri değiştirmeli miyim?

26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı yeni mezun bir dis hekimiyim. koca 5 yıl unide sevgilim olmadi ( gerci öncesinde de olmadı). Unide bile sevgilim olmadıysa bundan sonra nasıl olucak diye düşünüyorum. Nasıl olucak bu işler? Bu arada tavsiye üniversitede kesinlikle efendi adam olmayın, vur patlasın çal oynasın yapan bütün arkadaşlarım ya evli ya da nişanlı şu an.
Belli bir yaştan sonra sırf kendim olduğum icin sevilir miyim? Yoksa bir şeyleri değiştirmeli miyim?
Cevapla