Belli bir yaştan sonra sadece kendim olduğum için sevilir miyim? Yoksa bunun için geç mi kaldım?

26 yaşındayım hiç sevgilim olmadı yeni mezun bir dis hekimiyim. koca 5 yıl unide sevgilim olmadi ( gerci öncesinde de olmadı). Unide bile sevgilim olmadıysa bundan sonra nasıl olucak diye düşünüyorum. Nasıl olucak bu işler? Bu arada tavsiye üniversitede efendi adam olmayın.
Belli bir yaştan sonra sadece kendim olduğum için sevilir miyim? Yoksa bunun için geç mi kaldım?
Cevapla