6 senelik arkadaşıma aşık oldum, bunu ona söyledim. Benden uzaklaştı, siz olsanız böyle mi yapardınız?

6 senelik bir arkadaşım vardı okuldan çok sık olmasada görüşürdük takılırdık zamanla ona karşı hislerim değişti aşık olmaya başladım bunu ona söylediğimde bırakın kız benle sevgili olmayı evlenmeyi v. s şehir değiştirdi bir daha ulaşamadım siz olsanız böyle mi davranırdınız

6 senelik arkadaşıma aşık oldum, bunu ona söyledim. Benden uzaklaştı, siz olsanız böyle mi yapardınız?
Cevapla