Birinden hoşlanıyorum ama çocuk çok saf, olur mu bu çocuktan sizce?

Kantindeydik iş yerinde işte çocuğun parfümü de çok güzel kokuyor çocuğu koklamaya başladım yarım metre mesafe vardı sonra kendimi kaptırdım iyice yaklaştım yani 15-20 cm çocuğun dibine kadar geldim resmen kokluyorum çocuğu arkadaşlarımda kokusunu beğeniyor ama ben baya kaptırdım işte. O çayını alıp gitti sonra kantinci abla yoklamış onu nasıl beğendin mi diye sormuş, çocukta güzeldi ama pek içesim gelmedi dedi, abla da anlamadı ne içmesi dedi, çocuk çay demiş çayı sormadın mı dedi, abla da onu sormadım dedi, kızı sordum demiş, çocukta hangi kızı demiş, çay alırken dibinde olan kızı demiş, çocukta onu mu soruyorsun üzüldüm zaten onun için burnunu çekip duruyordu kim bilir ne derdi var üzgün üzgün işe gelmiş yakını filan mı hasta ya da sevgilisiyle filan ayrıldı herhalde baya üzgün gibi duruyordu kız belki de regl zamanı mı ki acaba duygusallıktan sanırım sonra da üzüldüm demiş yüzü de düşmüş. Abla da şaşkın şaşkın çocuğa baktığını söyledi. Bana böyle anlattı. Arkadaşım da duymuş hatta konuşmayı oradaymış zaten arkadaşımda içinden ona g3riz3kalı demiş çocuğa içinden ama.

Birinden hoşlanıyorum ama çocuk çok saf, olur mu bu çocuktan sizce?
Cevapla