X mağazasinda çalışan bir çocuk vardı çok hoşlandığım baya bakışıyorduk. en son gittim instagramini aldım. bana akşamında yazdı naber diye. çok az konuştuk ama beni tanımaya hiç çalışmadı hakkımda hiçbir şey sormadı. bir iki gün oldu. bugün naber diye yazdı. bende iyidir geziyorum falan dedim. çocuk yarın dedi işte 7 de gel buluşalım ben gezdireyim birazda seni, tarzı bir şey yazmış. Terslemek istemiyorum. ama benim karakterime çok
Hoşlandığım çocuk düşündüğüm gibi biri değil lütfen fikir verin?
X mağazasinda çalışan bir çocuk vardı çok hoşlandığım baya bakışıyorduk. en son gittim instagramini aldım. bana akşamında yazdı naber diye. çok az konuştuk ama beni tanımaya hiç çalışmadı hakkımda hiçbir şey sormadı. bir iki gün oldu. bugün naber diye yazdı. bende iyidir geziyorum falan dedim. çocuk yarın dedi işte 7 de gel buluşalım ben gezdireyim birazda seni, tarzı bir şey yazmış. Terslemek istemiyorum. ama benim karakterime çok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer